Ja som to uz medzi casom vysvetlil ze som reagoval na Euroveu To ci tam 133 musi ist je uz ina debata (ja osobne sa skor priklanam za jej premavku), ale jednoznacne tam dost ludi pojde.
Počkaj, to sme sa nepochopili. Ja som myslel, že z Dunčovho príspevku #146617 reaguješ na vetu "Aký je vôbec rozdiel medzi Záhradníkom a Slávikom?"
Jasné, že z KV určite bude dosť ľudí chodiť do Eurovei. Ale nemyslím si, že je k tomu nutná premávka linky 133. Veď z KV tam bude chodiť aj 28 a mimo toho dá sa ísť aj električkou a linkou 70 spod mosta. Toť môj názor na danú vec. ?
S tou NB by sa to teoreticky dalo (ak sa da odbocit od Eurovei k Malej scene), ale nemyslim si ze ten prestup je natolko dolezity.
Co sa 66 tyka: Ta 66ka k NB zachadzat nebude (nie je na to dovod), ale bude stat na Landererovej. Odtial ide na zastavku Eurovea-SND kde ma konecnu a nasledne z tej istej zastavky pokracuje cez Malu scenu na Landererovu odkial ide naspat
kokos, zase som cital ze "o rok sa bude stavat elektricka v petrzalke" .. mno uz to vidim ..
snad v kazdom mesta v byvalom ostblocku kde boli elektricky, tak za poslednych 20 rokov urobili aspon zopar metrov, ale v BA fakt ze nic.. vsak aj "blby" liberec teraz zacal predlzovat trat .. a v BA ? nic ..
a čo takto trochu zdravého rozumu a trochu šetrenia a zbytočne nekopírovať L70 v úseku NM-MS a 28+dovoliebexistujúcu133 smer EV hneď za Šafkom stočiť doprava okolo MVSR na "EV Galleria nástupisko č. 1" a na "výstupisko č. 1", keď už tam je kreténprint by teda mohlo odpočívať garantovane NP DD ZV EV...
Re #146700 Puki: to ten, kto to bude schvaľovať, aj bude porovnávať s realitou, kadiaľ tie linky premávajú? ?
Študentský substrát bude donútený na Hodžovom námestí preliezať z drátolezu do smradobusu, na čo nadšene zareaguje frontálnym útokom na pobočky AAA Auto ? .
Prínosy projektu... Nahradia sa vyťažené autobusové linky č. 84 a184, ktoré slúžia na dopravu najmä študentov medzi internátom Horský park a Ekonomickou univerzitou ? ako pomôže TT Pražská - Hroboňová odstrániť preplnenosť týchto 2 liniek?
28 a 133 v smere k EUROVEA :
cez zastavky : .... NM-MALA SCENA- EUROVEA GALERIA-LANDEREROVA -NB SND ( konečná )
v smere na DD/DNV:
NB SND-EUROVEA DPB-MALA SCENA-NM.....
66 : ... Pristavna -NB SND( priebezna konecna)- EUROVEA DPB-MALA SCENA-LANDEREROVA-PRISTAVNA.... ( zrejme to tak aj bude ta 66ka ,len som to zle precital rano ? )
Ja nie som jediny clovek,ktory presada na Landerke,preto by sa tam mal zachovat prestup !
Zázrak jazdí usilovne, akurát, že len na jednej veľmi krátkej trati, zvanej ŽZO Cerhenice u Velimi ? , tam ma už zviezli aj 200.
No, radšej som sa bol pozrieť minulý týřždeň na nejaké TRAXX-y ? .
zaujímavé je, že "Ing. Peter Strnád" podpísaný pod nákresom "Schéma rozmiestnenia zastávok MHD v okolí centra EUROVEA" také električky nepovažuje za MHD, keďže na Šafku má iba 50,78 a 95...
ono je niekedy fakt lepší Ik ako sardinkáreň od Soru...
Re #146577 Hug0: pod euroveou ?
Re #146626 Ike: podľa tajného predvolebného plánu dopravného mága BZ nová L133 bude mať trasu DD-Aupark-Eurovea-Miletička-Polus-Ikea, kde sa otočí naspäť. a okrem nástupných v KV bude mať v ostatných častiach mesta iba 5 zastávok - pred vchodom do každého centra ?
Re #146641 MatejBA: "už dnes ich tam býva takmer 30-tisíc" to ale neznamená, že ich tam bude mať toľko aj trvalý pobyt - dosť podstatné napr. pri sčítaní, rovnako ako napr. v Pe býva reálne určite viac ľudí, ako je prihlásených...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
No, radšej som sa bol pozrieť minulý týřždeň na nejaké TRAXX-y ? .