Reply on: vlado13 #146352:
Rozpíšem ti to do viacero bodov.1. Električka by pri prechode z Pražskej do priestoru Predstaničného nám. bola zapustená pod úroveň terénu a trať by sa mimoúrovňovo križovala aj so Šancovou ulicou, bola by pod úrovňou komunikácie - tento variant by pripadal do úvahy za predpokladu, že sa nebude uvažovať s vybudovaním električkovej trate na Štefánikovej = ak áno, tak by električková trať prešla do priestoru Predstaničného námestia tam kde kedysi električky mali nástupište, tam by trať vyústila z Pražskej a vetvila by sa pri budove hlavovej stanice na smery Štefanovičova a Štefánikova. Vďaka vyššie položenému terénu by stačilo trať smerom na Štefanovičovu poslať do mierneho stúpania aby sa nekrižovala úrovňovo so Šancovou a potom klesnutie na úroveň terénu Štefanovičovej ulice. Smer na Štefánikovu ulicu by bol vedený v úrovni terénu a tam kde je súčasne električková trať by viedla komunikácia spájajúca Pražskú a Šancovú. Obratisko pre električky by sa zrušilo, nakoľko by linky boli priebežné a spájali Hl. st s centrom a jednou z troch západných radiál (variant 2 linky na radiálu)
2. segregácia trate na Brnianskej a Pražskej by bola zabezpečená rovnako ako na Račianskej, či Karloveskej a pod. Na Štefánikovej by bol povrch trate upravený na pojazďovanie cestnými vozidlami, avšak iba pre MHD, polícia, hasiči a záchranky.
3. Čo sa týka premávky po Štefánikovej, tak tam by ostali trolejbusy a z autobusov len 93, ktorá by mala otočku na Hlavnej stanici, kde by sa prestupovalo z električky na ňu.
Mám v hlave x- variantov ale to už sem nechcem písať, kto by to čítal a jednak mohlo by prísť ľuďom zle ? napíš mi na mail, tam ti to pošlem zakreslené v Google Earth
m@rtin