Reply on: no.ev.di. #146326:
čo je na tom nepochopiteľné, ak už je viac-menej isté, že zámer IPR sa bude realizovať a električka pri hl. stanici bude mať otočku na úrovni, ktorá má byť nižšie o 1 podlažie ako je súčasná, čo sa v porovnaní s úrovňou Pražskej dá vyjadriť ako 2 PP?
ľavé odbočenia sú pre smer od Patrónky na hl. stanicu
ak nemá byť električka do / z Dúbravky zaústená do priestoru pri hl. stanici z Pražskej, aká je predstava jej zaústenia do suterénu pod Predstaničným námestím a spojenie s traťou zo Štefanovičovej, ak by ešte v križovatke Pražská – Štefánikova – Šancová bola na povrchu?
ako by sa zabezpečila segregácia trate na Brnianskej, Pražskej a Štefánikovej? Viedla by stredom, alebo ako už sa objavilo pri jednej zo strán ulíc alebo by sa líšilo jej umiestnenie v jednotlivých úsekoch? Ak by sa trať viedla na ľavej strane v smere do mesta, kde by bol prestup na busy, alebo by nebol?
nahradila by sa L83 električkou aj v úseku na Štefánikovej, alebo by tam bol súbeh?
kecho
ale veľmi sa mi páči, že pod "ponuka práce" dali foto MBCC, to už na nábor nemali žiadnu foto 17xx alebo 37xx? určite ich je v DPB viac kusov ako Capacity ?