Četl jsem to. Ale tak jsem zvracel, že jsem neměl sílu reagovat. Mezitím mě m@rtin tak brutálně vytočil svou demagogií na K-reportu, že neragovat na jeho žvásty je pro mě utrpením. Snažím se tyto své choutky krotit, ale v některých obzvláště nechutných případech se mi to nedaří a potom se zde nebo na K-reportu objeví poněkud osobně laděné příspěvky.
Myslím si, že práve naopak, v kvalite údržby je zásadný problém a jeden z najhlavnejších v BA. Súdruhovi, či už v ÚD alebo na DO, by asi v nejakom inom DP nechápali, že sa neopravuje pečiatkovaním ale odstraňovaním závad.
I.
No tak to by som fakt rád vedel, v čom je Bratislava pre turistov lepšia než Praha? Zbúrané 3/4 historického centra, žiadna nočná doprava, po polnoci mŕtve mesto - nie, už nechcem.
I.
Obmedzená je minimálna konštrukčná rýchlosť a to na 50 km/h, v ČR 80 km/h. A nechápem, čo to má s trolejbusmi, súčasné trolejbusy majú Vmax=65 a nie je problém postaviŤ trolejbus aj s Vmax=110, už sme to s Elektrolinom riešili, vedenie by to tiež znieslo, tak čo? A v Taliandsku už trolejbusy po diaľnici jazdili.
I.
Martine, Ty nechápeš podstatu věci a pak se divíš, že ti nadává:-). MNě nešlo o konkrétní cenu konkrétního Combina ale o fakt, že za 11 mil. od pojišťovny by si nikdo žádné Combino ani Citadis ani Cityrunner nepořídil.
I.
DD boli pripravené nie na trolejbus ale na metro+trolejbus. Keď sa vychádzalo z týchto úvah, je prirodzené, že na DD sa nenavrhovali eliny (pretože km trate je v každom prípade drahší). Trolejbusy mali slúžiť najmä na dopravu k staniciam metra (dole pri Molecovej, jedna tuším aj na DD) ...
Vzhľadom na dosť záadný rozdiel medzi špičkovým príkonom električky a trolejbusu je to skôr presne naopak - T-busy by utiahli existujúce napájacie siete, el. určite nie. Žiadne T vedenie sa na existujúce E stĺpy po most Lafranconi už zavesiť nedá, už aj tak sa stĺpy nakláňajú...
To, čo majú železnice vonku, je tzv. zosilňovacie vedenie a nie základné napájacie káble. Okrem toho by to vyzeralo v mestskej zástavbe vrcholnew neesteticky.
I.
... a čítal si už, povedal by som priam legendárny príspevok č. #13257 z 31.1.2003 15:08, kde autor jemu vlastným úžasným citom pre takt zhodnotil spolužitie za 70 rokov?
... a čítal si už, povedal by som priam legendárny príspevok č. #13257 z 31.1.2003 15:08, kde autor jemu vlastným úžasným citom pre takt zhodnotil spolužitie za 70 rokov?
Na DD sú pre trolejbusy pripravené stĺpy, napájacie káble a všetko. Treba len zavesiť vedenie. 1 km trol. trate stojí rádovo sesiatky miliónov, električkovej trate stovky miliónov. Električková trať by nemohla byť vedená v rovnakom profile ako trolejbusová, takže existujúce stĺpy by nám boli nanič. Takže záver je jeden - električka by bola lepšia, ale bude trolejbus, lebo na električku nemáme. Netreba fantazírovať.
I.
Hej, Mlynská dolina bude "raj", 4 pruhy diaľnivca, dva odstavné, štyri pruhy cesta = 10 pruhov. Toho nezastrešenia je škoda, v mestách v zastavaných oblastiach by sa to malo v dnešnej dobe robiť povinne ...
Mal som možnosť vidieť nákres D2. Ten nákres na maindata.sk je dosť približný. Inak všeobecne je dosť nereálne, že ak nejakým miestom vedie cesta a je nahradená diaľnicou, nebude postavená náhradná cesta.
Vizualizáciu bohužiaľ nemám (treba sa spýtať SSC ;-)Zhruba to má vyzerať tak, že diaľnica má odbočiť v smere od Lafranconi (ako som spomínal) zhruba pri pumpe a dvoma tunelmi popod Sitiny. Normálna cesta na Patrónku bude pokračovať po pravej strane diaľnice (keď si všimnete, os diaľnice je asi o toľko bokom ako os cesty z Patrónky, aby sa tam zmestila dvojprudová cesta). V opačnom smere (Patrónka -> Lafranconi) Cesta kúsok pred pumpou zabočí doprava, (tuším) popod ďialnicu zatáčajúcu sa do tunela a ďalej po jej pravej strane až po zastávku 92ky. V spodnej časti Mlynskej doliny (Lafranconi - Slávičie údolie) už normálna paralelná cesta je.
Opačná strana má vyzerať zhruba tak, že sa spojí Dúbravská cesta (to je tá paralelná s Lamačskou) spojí s Poliankami, z Polianok sa už priamo na Lamačskú nebude dať dostať, Harmincova sa predĺži až k Lamačskej. Tiež by sa mala rošíriť na štvorprúdovku terajšia dvojprúdová jednosmerka k ŽST Lamač.
Prestavba samotnej Patrónky nespadá do stavby diaľnice. Mal by tam byť podjazd v smere Lamačská - Pražská - tiež vidno, ako sa po oboch stranách križovatky rozširuje trávnatý stredový pás - rezerva. Ale dosť pochybujem, že sa Patrónk bude prerábať v najbližšej dobe ...
[Konečne sa mi po dvoch hodinách odbiehania od počítača podarilo dopísať ;-)]
Nejaký modernejší dizajn by bol zmena typu, musel by sa naprojektovať, schváliť, homologovať, Bratislava by získala jedno vozidlo iné než ostatné, vidím v tom samé nevýhody. Obávam sa, že poisťovňa by žiadnu modernizáciu nepreplatila.
I.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Igorko
I.