Reply on: Peon #145539:
Nastúpil pán, ktorý mal iba nejakých 40 korún, pričom lístok ktorý chcel stál stovku. Tak tých 40 korún mi hodil do misky, arogantne prehlásil, že viac nemá a môžem tam stáť do štvrtka kým mu prídu, alebo ísť, lebo on si nevystúpi. Slušne som ho vyzval, aby vystúpil, odmietol. Vypol som motor a povedal som mu že kým je v buse ďalej sa nejde. On začal vrieskať že sa ponáhľa do práce a že nech držím hubu a idem. Zavolal som na firmu, že mám v buse incident a budem meškať, týpka to rozzúrilo a začal hulákať že ma vytiahne z autobusu a zabije a podobne. Dispečer, ktorého som mal na telefóne to počul, zavolal policajtov, tí prišli do troch minút, milého zmrda drapli a bolo vymaľované. Odvtedy má chlapík súdny zákaz používať naše autobusy.A bol ešte jeden incident, keď sa mi na nočáku ožran neschopný pochopiť že linkový autobus si iba kvôli nemu neurobí šesťdesiatkilometrovú zachádzku mimo trasu vyhrážal teleskopickým obuškom. Ale na nočáky si brávam paralyzér, takže som mu ním iba zaprskal pred nosom a bol pokoj. Ešte mi pohrozil že nabudúce si na mňa donesie pušku a vypadol.
Za dva a pol roka iba dvaja grázli, to nie je zlá štatistika...
no.ev.di.
1) Vysokopodlažný autobus = výstup po dvoch schodoch (z čoho aj len jeden schod je vyšší ako schod, na ktorom je sedadlo v NP vozidle) a sedadlo bez výstupu + problémy pre telesne postihnutých sa vôbec do autobusu dostať
2) Nízkopodlažný autobus = výstup po jednom schodíku k sedadlu + bezproblémový nástup pre telesne postihnutých
Teraz mi povedz svoj názor, ktorý variant je pre teba lepší.
Neprekážajú mi zas tak veľmi 14TrM a 15TrM-ky, keby to ale neboli najnovšie trolejbusy, ktoré máme u nás. Keby sa podarilo mať dostatok NP trolejbusov, kĺbových ako aj krátkych na garantované NP spoje, tak ani nepípnem. Viem, že k ideálnemu stavu keď všetky autobusy a trolejbusy máme ďaleko (o električkách ani nehovorím, bude vôbec úspech ak nejaké prídu po dostavaní trate do Petržalky), ale NP vozidlá existujú aspoň 15 rokov (nechcem streliť väčšie číslo), čo je čas za ktorý sme už mohli vypisovať druhý tender na NP vozidlá. Kľudne by sme mohli mať aj viac 15m vozidiel, určite by sa uživili (napr. na L50,80 (za predpokladu natiahnutia intervalu) 87,133 (pri intervale 12min), ale táto kategória na dlhší čas u nás skončila asi Solarismi na CNG pohon, ktorý nebol pri týchto vozidlách overený a samozrejme DPB na vine nie je ani pri najmenšom ale len a len výrobca ?