Reply on: boxcar #144871:
Infrastruktura metra - mozno by namiesto rozsirovania (OT: som zvedavy ci ZSSK a OBB budu zastavovat s REXmi cez Marchegg na Stadlau) mohli riesit stav tych stanic, ktory je miestami hrozny, lebo uspesne (nie len mna) z toho metra vyhanaju do auta. A navyse, je dost miest s porovnatelnou a lepsiou infrastrukturou, urcite v tom nie su TRETI v Europe (to iste plati pre S-Bahn). NP vozy - to iste, nic extra. Cena listkov - standardna "ani drahe, ani lacne".
S499.1023
- jednorazový neprestupný lístok za 70 centov. New York 2,25 USD.
- za SID nemôže Praha
- žiadna alektrikcká nekoľajová doprava - síce negatívum ale rovnaké ako vo väčšine sveta. A na kvalitu dopravy pre cestujúceho to nemá vplyv.
- Vo väčšine miest západnej Európy nočné spoje do prímestských oblastí majú taktiež jeden pár spojov a to len pi/so a so/ne.
- Nevidím možnosť zlepšenia dopravnej oblslužnosti územia okolo Staromáku. Nič väčšieho než minibus by tam premávať nemohlo. Historické centrum je malé.
- Nemožnosť jazdy autobusu po električkovom páse nie ja zavinená Prahou.
- Nedostatočné pokrytie validátormi - súhlas. Bordel je CELÉ zmrdikarta, nielen validátory.
_ Predepredaje len pr to alebo ono - súhlas, patrí k bordelu so zmrdikartou.
- Keď som bol prvý a poslednýkrát platiť pokutu Na Bojišti, tak som čakal asi minútu. Rozhodne komfort platenia pokút nezarátavam do hodnotenia kvality MHD.