Samozrejme, že je hlučný. Je to totiž silný a výkonný motor, aby utlačil okolo 15tonové hovädo a dokázal mastiť primerane rýchlo. ?
...mýlim sa, alebo lokomotívy alebo letadélka sú bez hluku? ? A električky chodia potichu a bez vibrácií? ?
Záver: priateľu...žiješ V MESTE...ak potrebuješ tichý dopravný prostriedok, kúp si bajk. Nemôžeš chcieť kapacitné a výkonné vozidlo bez toho, aby malo adekvátny pohon. A ver mi, že motor má tá vecička odhlučnený inak ako naše stariny. Alebo si sa nikdy neviezol v TAMe vzadu "na balkóne"? Alebo v Ik435? Z vlastnej skúsenosti Ti poviem, že telefonovať sa tam nedá. V CapaCity áno.
Pouvažuj. ?
taký som dnes ráno zozadu videl na 95ke, ale keď som sa lepšie pozrel, tak to bola taká zašpinená Bystrica s červenými pásmi
ale zas musím uznať, že dnes boli niektoré kĺbové Ik aj z Pe zvonku čisté...
Re #144677 Hug0: neboj sa, pôjdu predsa na 133 a bolo by aj vhodné ešte zhustiť interval, keď prišli nové busy
Re #144678 TeBeCe: predpokladám, že on hovoril o busoch a nie konzervách...
Re #144683 Puki: a nemal DPB na testovanie ten bus Ikea? snáď vtedy si mal otestovať, či to dokáže bez následkov zalomiť doprava kopca na Jugmannovej...
Re #144714 Hug0: no už mi tam chýba iba slovo "atypický" ?
chalani, mozem na vas jednu technicku otazku? od coho zavisi alebo na co je to dobre, ked je polopantograf otoceny dopredu alebo dozadu? ? ma to nejaky vyznam? ?
ale motor vydáva riadny rachot, porovnateľný ako TAMBUS. Dnes som vystúpil z 95, pred nami Capacity na 96 a akurát odchádzal... odporný hluk. Taký SOR aspoň nerobí hluk, aj keď nedávno jedna 10.5 BN (myslím, že 4508 alebo 4512) vydával divné zvuky z motora vždy pri odchode zo zastávky. Na nové vozidlo trochu dosť skoro ?
som zvedavý ako ich Bratislavčania využíjú pri MS v hokeji ? to by museli premávať Capacity na 39,61,74,78 a tiež by museli byť nové trolejbusy na linkách 204 a 205. Aj keby rovno na všetkých linkách idúcich okolo zimáku boli nové vozidlá, tak by určite nikomu neunikli zanedbané električky, paródie na moderné električky v podaní K2S a pod... To aké meno si Bratislava spraví aj cez MHD mali myslieť skôr. To už radšej mohli MS v hokeji usporiadať Poliaci alebo Slovinci, aj keď majú slbšie mančafty.
no pri busoch stojacich na zastavke uz na blinkre nepozeram, ale vzdy kuknem na posledne dvere, ak ich ma este otvorene, pokojne pokracujem v jazde bez ohladu na blinker. Bohuzial BEUSaci si naucili BA vodicov, ze ich blinker do lava nema ziaden vyznam. Nikoho predsa v premavke nezaujima, ze "hned potom ako cestujuci donastupuju, zazvonim, zatvorim dvere, skontrolujem ci som niekoho neprivrel budem chciet odist zo zastavky".
Na tom videu v TV BA som si všimol ďalší druh dopytu. ? Takže zjednotenia sa asi nikdy nedočkáme. Ale myslím si, že v CapaCity ho budú musieť vodiči používať v prípade zapnutej klimatizácie. ?
v reportáži TV BA i na busportali je písané že majú zabudované už kamery. Som ani nevedel,že to má dve hnané nápravy , tipoval som iba tu jednu - tretiu. Ale inak súhlas - CapaCity vychádza približne rovnako cenovo ako naše 25 Tr s dieselagregátom , no komfort a kvalita bude úplne úplne inde. ?
B@rdi