Reply on: Majo #144176:
nebolo by od veci keby 2. kolóna bola čiste plynová. Potom by ale asi aj CNG Karosy B741 šli do Juráku a ten by musel do Trnávky poslať TAMBUSY a zvyšné Ik435. Ale keďže podľa mňa už stoja aj prvé skelety SORov pre Bratislavu, tak do konca júna tu môže byť prvých 10-15 kusov a tie vyfasuje Trnávka. Keďže platí "kolobeh hrzde" tak zvyšné Ik435 sa pomaly presunú do Petržalky. Inak to s tou L83 je teda "dobré". Najprv nikoho ani nenapadlo tam poslať Petržalské vozy, potom sa už konečne niektoré poradia robia aj z Petržalky a teraz všetko, čo je zas opačný extrém. Podľa mňa by tam pár poradí malo byť Juráckych.
Majo
Re #144156 Preßburg.Germane: Myslím, že vyše 30 kĺbových SORiek je lepšie ako hrdzavým klincom do oka. A až budeš mať dcéru, nezabudni ju zavrieť do pivnice - inak totiž nebudeš správny Rakúšan. ? ?
Re #144157 Preßburg.Germane: Samozrejme, že robí, prečo by nemal? Do šrotu ide rám a zopár ďalších častí, ktoré by už boli na nič.
Re #144153 DAME: Ak si si nevšimol, o tom, či sa z tohto fóra vytratíš, nerozhoduješ len ty. Mimochodom, to si sem dal mailovú adresu nejakého tvojho nepriateľa, ktorému chceš zavariť, alebo si až taký sprostý, že si sem zverejnil svoje meno a súčasne napísal, že čarbeš po vozidlách MHD?
Re #144151 setra: Termín nie je istý, počul som už možnosti máj, jún aj júl. Zmyslom tých zmien bude, aby sa z 2. kolóny vytvorila čisto plynová prevádzka a aby sa plyňáky z ostatných vozovní stiahli. Aj keď je dosť možné, že zopár plyňákov ostane aj na 1. kolóne. Každopádne na 2. kolónu majú ísť všetky Tedomy a Solarisy. Budú vypravovať aj dlhodielske linky, takisto 88 a 96. 83-ka má ísť celá na 4. kolónu. Citelisy a zrejme aj posledné 4 SORy pôjdu z 2. kolóny preč. Všetko sú to ale len predbežné informácie, ešte sa to môže celé zmeniť.
Re #144141 Valec: Tak tie sa zrovna asi nepoužijú. ? Ale nevidím dôvod na to, aby DPB vychádzal v ústrety niekomu, kto ničí jeho majetok (tým myslím premávkové vozidlá).