Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Re no.ev.di. #143680 : keby policajti nenosili čiapky iba na okrasu, ale nimi aj nejaký ten rozum zakryli, tak by tam flákali jednu pokutu za druhou 😉
a za 2) keby v rámci "reko" neboli pred pár rokmi vytrhané koľajnice na Štúrovej....
lenže preferovať MHD by muselo najprv chcieť aj vedenie mesta a nie robiť neustále obmedzenia kvôli nejakým nelegálnym pretekom a pod....
Reply on: Viliam22 #143679:
Keby existoval dvojkoľajnú úsek aj na Štúrovej a Vajanského nábreží, tak by sa nemuselo skoro nič viesť cez Jesenského, okrem 11,13 a 17. 12 a 14 by boli spojené a teraz cez výluku by mohli 1,4,5,9 premávať cez Šafko obojsmerne, keby tam bola obojsmerná trať, ale to by sa muselo v tomto meste myslieť perspektívne ?
Reply on: TeBeCe #143669:
OK, tak potom beriem späť ?
Reply on: 810zssk #143671:
tak IDS JMK má skvelú stránku ? ale keď som bol teraz na stránke DPB, tak som sa nestačil diviť, že ešte aj CP sú leniví tam dávať a hodí to človeka na www.cp.sk Ešteže existuje aj táto stránka, kde budú za pár rokov CPéčka všetkých MHDčiek na Slovensku. Škoda, že sa nepodarilo doteraz pridať mestá ako Zvolen, Čadca a Martin. Neviem ešte ktoré mestá majú MHD. Ale keď sa to sem všetko podarí dostať a udrží sa to, bude to stránka, ktorá nebude mať konkurenciu čo sa týka obsahu a rozsahu. V štáte s podobnou rozlohou na svete existuje vôbec nejaká stránka, ktorá takto poskytuje info o MHD v mestách po celej krajine?
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/11545?

Rekonštrukcia Starého mosta cez Dunaj v Bratislave, vybudovanie novej estakády pri štadióne Artmédia, rozšírenie estakády Einsteinova, rekonštrukcia a vybudovanie novej električkovej trate v úseku Bosákova ulica - Šafárikovo námestie.
Predpokladaná hodnota zákazky (ak je známa) bez DPH:
Hodnota: 77 678 000,0000 EUR
Reply on: 810zssk #143658:
Potvrdzujem, že o tomto čase preberá hovory smerované na 5950 5950 dopravný dispečing. ?
Reply on: 810zssk #143670:
Mne nie takisto ani bratislava.sk mi nejde. Ale to je na stránke prevádzkovateľa a nastavenia servera.
Reply on: no.ev.di. #143662:
DPMB ma celkom OK stranku, navyse, nezabudaj ze tam stranka dopravcu nie je pre cestujuceho az tak dolezita (omnoho podstatnejsia je stranka koordinatora IDS).
Reply on: luky133 #143661:
Mne ide dpb.sk bez www 😉
Reply on: Viliam22 #143667:
ukazovali 8133, ale Polak hovoril o 317 ?
Reply on: AAA #143666:
Veď kebyže nie je multifunkčná tak by nemohla robiť v DPB. Veď ten kto robí v DPB má ďalších x zamestnaní. (platí pre vedenie) ?
Keď sa tu už spomína Nastúpte prosím, tak v tom o Krasňanoch spomínali aj osud 8133, že po úpravách interiéru bude z nej ďalšie historické vozidlo ?
Reply on: TeBeCe #143657:
A v čase čo jej ostane učí na jednom gympli nemčinu. ?
Reply on: Peon #143649:
Hej, slobodný prístup vybavuje právne oddelenie.
Reply on: no.ev.di. #143662:
Ale kebyže DPB rozmýšľa tak použije aspoň open source systém ako napr. Joomla či Drupal. Oba systémy používam (Drupal pri stránke SVB) a Joomlu na mojom projekte. Síce som trošku zdatnejší pri tvorbe webstránok, ale neverím tomu, že v DPB by nikto nevedel obsluhovať takýto systém. Jediné za čo by zaplatil by bola výroba vlastnej témy a poprípade výrobu niekoľko platených modulov. Výhody open source systému sú aj také, že systém je temer okamžite opravený v prípade nájdenia nejakej závažnej bezpečnostnej diere v systéme. A pokiaľ viem nejaký dopravný podnik aj používa Joomlu na svojich stránkach, alebo používal, ale klamal by som kebyže poviem, ktorý to je nakoľko si už presne nespomínam. A nedajbože kebyže by DPB nevedel ovládať tento systém kľudne by mohol zamestnať nejakého študenta na brigádnicky pomer a spravoval by tu stránku za pár šupov a nemusel by platiť administrátora terajšieho "super" webu za xxx €.
Reply on: 810zssk #143658:
To neviem. Keď budeš najbližšie volať na dispečing, skús tú ich druhú pevnú linku alebo jedno z tých dvoch mobilných čísiel (ak ešte existujú).

Re #143657 TeBeCe: Heh, to jak stíha? Nepochybujem, že v DPB má toho dosť na práci. Alebo žeby tam bol aj niekto v pozadí (napr. nejaká šikovná asistentka)?
Reply on: luky133 #143661:
veru, čo sa týka info tak je DPB pozadu. Ani vlastné veci tam nevie dať včas. Čo sa týka toho stĺpčeka naľavo, kde sú rôzne sekcie, tak ten je teda fakt ťažko čítateľný. Ono trošku podobne je na tom aj Brnenský DP, kde je stránka http://www.bmhd.cz/ tiež popredu oproti stránke DPMB, čo sa týka CP, tak tie na "fan-web" sú lepšie, lebo tam nie je toľko piktogramov a cestujúci si môže vytlačiť odchody zo svojej zastávky zatiaľ čo PDF CF na stránke DPMB je robený len z východých staníc + odchody skrátených spojov zo zastávok po trase a pod. Ale v podstate stránka DPMB poskytuje dobrý štandard zatiaľ čo stránke DPB je na ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.