KLF: o tej Hybešovej-Detvianskej. Mám to pred sebou a je to napísané. Kapitálové výdavky MHD sa vyčleňuje suma 157,8 mil. korún. Plánuje sa ňou zabezpečiť splátka istiny úveru na nákup autobusov ( buď SOR alebo ešte I 4XX) či rekonštrukciu električkovej trate... Takže ide o splatenie úveru. Keď je reč o istine ide o úver, to je jasné.
martin: Tento rok kompreSORy zrejme nebudú. Možno áno ale ešte sa nevie koľko. Ale ak áno tak nie B10,5 ale zmluva je na B9,5.
martin: Tento rok kompreSORy zrejme nebudú. Možno áno ale ešte sa nevie koľko. Ale ak áno tak nie B10,5 ale zmluva je na B9,5.
Jano
Ohladom zberacov, co mi hovoril kamos ( 14 rocna prax ), tak vyrobca uvadza, ze na druhy zberacby sa malo jazdit iba v nudzovych pripadoch. Viem, ze aj ty si ostrielany harcovnik v tejto praci, takze skor pripustam, ze sa mohol mylit, iba som reprodukoval jeho nazor.
Ohladom vyhybiek som to poplietol, samozrejme tzv. "sanky" sa nachadzaju pred vyhybkou, vodic, kym pride s druhym voznom cez "sanky", tak prvym vozom je uz takmer na vyhybke a nevidi dobre, ci mu to vobes prehodilo. Dalej, vyhybka by nemusela podhadzovat keby odblokovace neboli umiestnene hned za vyhybkou, ked druhy voz je este na vyhybke, ale o nieco dalej. Mimochodom dalsou vyhodou jazdy na prvy zberac, je i kurenie vo vozidle, lebo ked vypnes voz, tak vo voze sa kuri i nadalej, ale ak chces kurit, ked si napojeny na druhy zberac, musis nechat pustene riadenie. Aspon takto mi to bolo vysvetlene.