m@rtin: ...a to je dost zasadny rozdiel. Pretoze tym padom sa nebude dat vyuzivat na presun medzi vozovnou a Dlhymi dielmi. Inak ja osobne nemam moc rad hybridy, takze som rad, ze to bude TrAC.
No tak moji drahi... REKONSTRUKCIA USEKU HYBESOVA - DETVIANSKA ??? To bude asi nejaka tlacova chyba, alebo nedorozumenie !!! To je totiz NAJLEPSI USEK od Racianskeho myta po Komisarky !!! Tam nie je co rekonstruovat !
Andy: u mna na Skale mas odo mna mail... pozri si ho. Ale budem tam v noci, jak vcera keby daco.
Ten článok v Sme je zaujímavý. Na kieho ďasa treba zasa rekonštruovať trať Hybešova-Detvianska za 7 miliónov? To bola tá posledná (tuším predvlani) tak sfušovaná? Alebo ju ešte mesto nezaplatilo a plánujú to zaplatiť až tohto roku?
(Správnosť informácií zo Sme som si overil v návrhu mestského rozpočtu. Sme si [tentokrát] nevymýšľa.)
IGORKO #14326: Preco by som mal vyvalit 734Sk za vlak co ide rovnako dlho do Prahy ako bus Eurolines za 410Sk. A navyse cestovanie tym busom nie je take zle.Ved je to novy Mercedes a to sa da. Ja viem ze vlak by bol lepsi.Ale nekradnem zatial
Človeče pletieš tui zásadným spôsobom niekoľko vecí dohromady. To, čo popisuješ, bolo už u T6A5 3. série a myslím, že všetkých K2S/T3S (KLF upresní) ale vodiči to vyraďovali z činnosti.
To, že DP sa nezastane svojho človeka, je bez diskusie a ostudné. A v konkrétnom prípade nehody v Dúbravke je hanbou aj to, čo ing. Rafaj povedal do Pravdy - keďže je absolvent VŠDS v Žiline a okrem toho aj jazdil, neočakával som, že splodí takú zmes kravín, ako že električka nemala technickú závadu a napriek tomu sama odišla z konečnej.
To, čo píšeš o jazdení na 2. zberač, je zmes kravín. Výrobca nepredpisuje, na ktorý zberač sa má jazdiť. Jazdenie na 2. zberač má viacero výhod - nezostáva zablokovaná výhybka na dĺžku 2*T3, lepšie sa prechádzajú kríženia s trolejbusmi a podobne.
Ty si tuším tiež webmasterom alebo čímsi takým alebo nejakým členom predsedníctva toho klubu, že? Tak sa ich spýtaj prečo toho idiota nevyhodia? Ja neviem, či sa ho boja alebo čo ale nikto sa o tom ani len baviť nechce.
Akorát zapomínáš rozdělit ten cenový rozdíl na dvě části:
1) Cenový rozdíl mezi AC a DC pohonem.
2) Cena pomocného pohonu.
A většina cenového rozdílu je v tom prvním.
I.
No, KLF sa nám zase odtrhol. Neviem, či Papyra poznáš. Ja sice len trošku ale rozhodne si o ňom nemysím, že je ***** a neviem ak si k tomuto záveru došiel.
I.
1) Bude 21TrAC. Výhoda je bezúdržobvý motor, vyšší výkon pri rovnakých rozmeroch, nevýhoda komplikovanejšia regulácia
2) ACI - Alternating Current Independent - čiže AC je o pohone a I že je tam ten pomocný pohon.
I.
1) Bude 21TrAC. Výhoda je bezúdržobvý motor, vyšší výkon pri rovnakých rozmeroch, nevýhoda komplikovanejšia regulácia
2) ACI - Alternating Current Independent - čiže AC je o pohone a I že je tam ten pomocný pohon.
I.
Krémová farba miesto bielej sa na pražské električky zaviedla spolu s nahradzovaním kladiek ferografitovými vložkami. Biela farba zas.aná od uhlíka totiž vyzerala ešte horšie než krémová.
I.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
m@rtin
Společnost DATA sídlí v jakém městě?
Turbo:
Pokud vím, tak 12 milionů Kč. Přepočti si to na Sk.
Ale hlavně jak psal Igorko. Bratislava nedostane 21TrACI, ale 21TrAC. A mezi nimi je rozdíl jen ten, že ten bratislavský mít pomocný pohon nebude.