Reply on: enge2 #142956:
práve som ti chcel napísať, že z trasy L84 (alternatívne 99, pričom by prišlo aspoň ku zmenšeniu spoločne obsluhovaných zastávok 84-99) môžu prestúpiť pod most aj na 88 
prestup 84-59 si nemyslím, že by bol až taký strašne dôležitý/využívaný, okrem toho 59na chodí do Rače dovedna iba cez týždeň a iba 8 kusov vozidiel, takže to by som za nosné nepovažoval.
skôr sa obávam, že by DPB pindal na to, že sa zruší "preklad" 83-84 Jung-Hál (ktorý aj tak funguje len na papieri, ale páni z DPB predsa nemajú odvahu prizanť si, že im niečo nevychádza)
ale myslím si, že pri presune 84 by prišlo ku skráteniu cestovnej doby a tým by sa mohol znížiť počet vozidiel z 8 na 7 a ten jeden voz (ak by samozrejme neposilnil 133jku
) by sa dal pridať na 83 alebo vytvoriť v rannej špičke 183 (Dostihová dráha-Zochova a späť)
enge2
po trase 84 Ovsiste - Sustekova - Einsteinova - Zochova - PV, stratis spojenie na Zastavku Dvory resp. Aupark (na novom moste) co ludia vyuzivaju na prestup pod Novy most alternativne na L59 do race
ano je tu alternativa L88 pod novy most, ale ked uz je ta prestupna tarifa tak vyuzivat treba vsetky alternativy prestupu ?