som zvedavý ako DPB zareaguje keď sa prepojí Filiálka s Petržalkou, že ako upravia linkovanie nočných aj denných liniek, či ešte bude taká frekvencia liniek na stanici a ako to bude riešené
tak budú alebo nebudú autá a autobusy na Starom moste jazdiť? Už mi začína silne vadiť tá smradobusová a gumokolová lobby ☠ to si nechávajú zadné dvierka, že ak sa nenájdu peniaze na dokončenie električky až po Janíkov dvor, tak sa trať postupne zruší a ostanú po nej len koľaje na pamiatku na Starom moste a budeme za voziť v tých krabiciach od SOR až pominie kríza a DPB "vysúťaží" ďalších 150kusov?! Pokiaľ SOR nevyrába trolejbusy a električky, tak je to pre túto mafiu neatraktívny biznis, lebo by nemohli nič podsunúť J&T ?
Myšlenka je hezká, zopakovat první autobusovou linku v Praze po sto letech...
Akorát je ten autobus naprosto nepříčetně hnusnej a navíc bych po drážních zkušenostech nikdy nekoupil něco, co má v názvu firmy Breda (AnsaldoBreda...).
Otvorene povedané, neviem ako sa to počíta v SR, keďže na SK osobku nejazdíme. V ČR je to hmotnosť vozidla (-iel) + obsaditeľnosť * 80 kg. Čiže v prípade šukafónu by to bolo 4,4 t navyše, takže by to stálo asi o 1,2 centu viac ? .
? len podľa toho nákresu, ak som ho správne pochopil, tak tá "odhryznutá" časť nájazdu na most bude nakoniec dokončená?
"trať v tomto úseku bude dočasne napojená na systém celomestských električkových koľajových tratí, v ďalšej etape bude dočasne napojená na koľajový NS MHD v úseku až po Janíkov dvor. V definitívnom štádiu výstavby bude koľajový NS MHD v predmetnom úseku premiestnený do tunela pod Dunajom a električkové dopravné pásy budú upravené pre cestnú dopravu." oni sa toho Slávikovho bludu "všetko vlakom a všetko cez tunel" ešte nevzdali? ?
"nároky na električkové pruhy a tiež chodníky pre chodcov a cyklistov si vyžadujú rozšírenie dopravnej plochy " to je čo za blud? ?
Re #142707 TeBeCe: ideálny čas (kto bude mať čas tam ísť) spýtať sa realitného agenta, či to je už obnova existujúcej trate, keďže podľa jeho vyhlásení električka mala po moste ísť už v r. 2008, 2009.... ?
Bratislava - Tlačová beseda na tému Ďalšie kroky pri budovaní
električky do Petržalky sa bude konať o 11.00 h v budove Novej
radnice na Primaciálnom nám. 1 v Bratislave, v miestnosti č.103.
V piatok 15. januára 2010 sa začínajú realizačné práce na
prekládke elektrických káblov na bratislavskom Starom moste
v súvislosti s budovaním modernej električkovej trate do Petržalky.
Spoločnosť Alfa 04 odovzdala projektovú dokumentáciu pre územné rozhodnutie stavby Nosný systém MHD, prevádzkový úsek Janíkov dvor - Šafárikovo námestie, 1. časť Bosákova ulica - Šafárikovo námestie.
Na tlačovej konferencii sa dozviete aj podrobnosti o stave prác na Starom moste, ktoré sa zrealizovali od vylúčenia osobnej dopravy pre jeho havarijný stav a o ich ďalšom postupe.
Informovať budú: Andrej Ďurkovský, primátor Bratislavy, Tomáš Fábor, splnomocnenec primátora pre dopravné systémy, Vladimír Kovalčík, generálny riaditeľ spoločnosti METRO Bratislava, a. s., Miroslav Maťaščík, projektová kancelária ALFA 04.
no.ev.di.