Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #142720:
Preco by na to mal reagovat?
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11023383&p1=51737 - OK, v piatok zacnu so sanaciou pilierov.. je zname kedy dojde k uzavretiu mostu?

Prezentacia s vizualizacami - vyzera to pekne, fajn kompromis medzi kopou srotu v centre mesta a normalnym vzhladom: http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11023383&p1=51737
Reply on: 810zssk #142697:
som zvedavý ako DPB zareaguje keď sa prepojí Filiálka s Petržalkou, že ako upravia linkovanie nočných aj denných liniek, či ešte bude taká frekvencia liniek na stanici a ako to bude riešené
Reply on: Jezo #142713:
tak budú alebo nebudú autá a autobusy na Starom moste jazdiť? Už mi začína silne vadiť tá smradobusová a gumokolová lobby ☠ to si nechávajú zadné dvierka, že ak sa nenájdu peniaze na dokončenie električky až po Janíkov dvor, tak sa trať postupne zruší a ostanú po nej len koľaje na pamiatku na Starom moste a budeme za voziť v tých krabiciach od SOR až pominie kríza a DPB "vysúťaží" ďalších 150kusov?! Pokiaľ SOR nevyrába trolejbusy a električky, tak je to pre túto mafiu neatraktívny biznis, lebo by nemohli nič podsunúť J&T ?
Reply on: Jezo #142711:
uz 254-ty projekt Stareho Mosta a elektricky? To hadam nebude posledny... ? ? ?
Reply on: m@rtin #142703:
Myšlenka je hezká, zopakovat první autobusovou linku v Praze po sto letech...
Akorát je ten autobus naprosto nepříčetně hnusnej a navíc bych po drážních zkušenostech nikdy nekoupil něco, co má v názvu firmy Breda (AnsaldoBreda...).
Reply on: Martin Fundárek #142692:
Otvorene povedané, neviem ako sa to počíta v SR, keďže na SK osobku nejazdíme. V ČR je to hmotnosť vozidla (-iel) + obsaditeľnosť * 80 kg. Čiže v prípade šukafónu by to bolo 4,4 t navyše, takže by to stálo asi o 1,2 centu viac ? .
Reply on: IGIs #142691:
Keď sa ti nepáči, tak nediskutuj, prípadne príď se nejakým viac MHD námetom!
Reply on: m@rtin #142688:
To je dost dobře možné a já bych to vítal, ale z Procházkových PR keců to neplyne...
Reply on: Jezo #142711:
OT:
Ten prvy odkaz uz neplati. Medzicasom ho SME stiahlo. Islo o spravu SITA, ktoru mozete najst napriklad tuna: http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/na-zrekonstruovanom-moste-sa-s-autami-nepocita.html?page_id=149214
Reply on: Jezo #142711:
Super rychlodraha ked ju budu brzdit busy s rychlostou do 50 kmph..

Otazka pre odbornikov: Suvisi typ zvrsku (otvoreny / asfalt / ...) s moznou rychlostou elektricky?
Aktualny stav noveho Stareho mosta:
Na zrekonštruovanom Starom moste sa s autami nepočíta
http://bratislava.sme.sk/c/5188970/na-zrekonstruovanom-starom-moste-sa-s-autami-nepocita.html
Starý most má byť zelený, do kopca a asi bez áut
http://bratislava.sme.sk/c/5188816/stary-most-ma-byt-zeleny-do-kopca-a-asi-bez-aut.html
Mytnicou je vybaveny uz aj SOR C 10.5 3304, pravdepodobne ju dostanu aj dalsie, kvoli zajazdom...
Reply on: Puki #142669:
? len podľa toho nákresu, ak som ho správne pochopil, tak tá "odhryznutá" časť nájazdu na most bude nakoniec dokončená?

"trať v tomto úseku bude dočasne napojená na systém celomestských električkových koľajových tratí, v ďalšej etape bude dočasne napojená na koľajový NS MHD v úseku až po Janíkov dvor. V definitívnom štádiu výstavby bude koľajový NS MHD v predmetnom úseku premiestnený do tunela pod Dunajom a električkové dopravné pásy budú upravené pre cestnú dopravu." oni sa toho Slávikovho bludu "všetko vlakom a všetko cez tunel" ešte nevzdali? ?

"nároky na električkové pruhy a tiež chodníky pre chodcov a cyklistov si vyžadujú rozšírenie dopravnej plochy " to je čo za blud? ?

Re #142707 TeBeCe: ideálny čas (kto bude mať čas tam ísť) spýtať sa realitného agenta, či to je už obnova existujúcej trate, keďže podľa jeho vyhlásení električka mala po moste ísť už v r. 2008, 2009.... ?
Bratislava - Tlačová beseda na tému Ďalšie kroky pri budovaní
električky do Petržalky sa bude konať o 11.00 h v budove Novej
radnice na Primaciálnom nám. 1 v Bratislave, v miestnosti č.103.
V piatok 15. januára 2010 sa začínajú realizačné práce na
prekládke elektrických káblov na bratislavskom Starom moste
v súvislosti s budovaním modernej električkovej trate do Petržalky.
Spoločnosť Alfa 04 odovzdala projektovú dokumentáciu pre územné rozhodnutie stavby Nosný systém MHD, prevádzkový úsek Janíkov dvor - Šafárikovo námestie, 1. časť Bosákova ulica - Šafárikovo námestie.
Na tlačovej konferencii sa dozviete aj podrobnosti o stave prác na Starom moste, ktoré sa zrealizovali od vylúčenia osobnej dopravy pre jeho havarijný stav a o ich ďalšom postupe.
Informovať budú: Andrej Ďurkovský, primátor Bratislavy, Tomáš Fábor, splnomocnenec primátora pre dopravné systémy, Vladimír Kovalčík, generálny riaditeľ spoločnosti METRO Bratislava, a. s., Miroslav Maťaščík, projektová kancelária ALFA 04.
Reply on: toms #142705:
MFF? HAMU? 🙂
Reply on: m@rtin #142703:

som dnes pozeral, co mi to pobehuje okolo skoly ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.