Reply on: Puki #142669:
? len podľa toho nákresu, ak som ho správne pochopil, tak tá "odhryznutá" časť nájazdu na most bude nakoniec dokončená?"trať v tomto úseku bude dočasne napojená na systém celomestských električkových koľajových tratí, v ďalšej etape bude dočasne napojená na koľajový NS MHD v úseku až po Janíkov dvor. V definitívnom štádiu výstavby bude koľajový NS MHD v predmetnom úseku premiestnený do tunela pod Dunajom a električkové dopravné pásy budú upravené pre cestnú dopravu." oni sa toho Slávikovho bludu "všetko vlakom a všetko cez tunel" ešte nevzdali? ?
"nároky na električkové pruhy a tiež chodníky pre chodcov a cyklistov si vyžadujú rozšírenie dopravnej plochy " to je čo za blud? ?
Re #142707 TeBeCe: ideálny čas (kto bude mať čas tam ísť) spýtať sa realitného agenta, či to je už obnova existujúcej trate, keďže podľa jeho vyhlásení električka mala po moste ísť už v r. 2008, 2009.... ?
Mike
Pri Tvojom návrhu by dajme tomu pokračovala do Petržalky.. ale pokiaľ by som nešiel zrovna do Petržalky tak by som z nej musel aj tak prestúpiť na spoj do Dúbravky, Devína, Lamača, DNV, Rače.. a aj keby som išiel do Petržalky pokiaľ by teoreticky v Petržke išla ako dnešná n95 ale ja chcem ísť do oblasti zastávok Kremnická - Záporožská aj tak by som prestúpil na niečo iné...
detto cestujúci z ASMN, ktorým by si oproti dnešku ponúkol akurát spojenie do časti Petržalky za ten istý čas akurát bez prestupu.. a možno nejakou upravenou n21 ako dnes 21 do Dúbravky a DNV teoreticky.. ale na ostatné smery by si aj tak musel prestupovať ako dnes...