problémom je to, že napr. zo širšieho centra nie je vždy najľahšie sa dostať domov. Ako som písal prípad ASMN alebo Šafko. Niektoré m.č. (Petržalka a Karlova Ves) to majú zo spomínaných zastávok bezproblémové, ale napr. zo Mlynských nív ti ide nočák akurát len do Ružinova - N61 a N72, Vrakune a P.B. - N72 a Trnávky - N61. V praxi by som to upravil tak, že by súčasné tri nočáky z Petržalky šli v trase Petržalka - centrum - Dúbravka, Petržalka - centrum - Nivy - Ružinov - Letisko alebo Vrakuňa+P.B. (záleží od trasy iných nočákov) a Petržalka - centrum - Rača. A určite by som zmenil trasu nočákov v Petržalke, tak aby nemusela existovať N99. Ďalej by som trasu N21 upravil aby šla cca ako denná L21, s tým, že by šla viac do centra, teda nie po Šancovej. Určite by sa zachovali nejaké nočáky aj na Hlavnú stanicu, riešené by to bolo zachádzkou. Prestupy medzi autobusmi by sa vykonávali na nejakej významnejšej zastávke, ale keďže ešte nemám presnú víziu a ani to nemám spracované kadiaľ čo ako by malo ísť tak ti nepoviem kde čo a ako. A ešte jedna vec - výlučne by na nočné spoje stačili kraťase a dal by som interval 30min. Potom by som si kľudne rád cvakal k električenke lístok. Aj keď podobné intervaly má aj Praha ale neriešim, za toto by som si doplatil ?
Ja som tiež dospel k číslu 12,32 a nejaké drobné. Len som si nebol istý, či sa počíta hmotnosť prázdneho alebo obsadeného vozňa, čím by druhá položka o pätinu vzrástla. Ale vzhľadom na celkovú sumu nie je ten jeden a pol centa dôležitý.
viacerým tu "diskutujúcim": Odkedy sa toto fórum premenovalo z Diskusného fóra na ŠotoPseudoPolitickoKamiónistické fórum?! Mám taký dojem, že keď sa tu diskutovalo o iných veciach, tak hneď sa viacerý prihlásili, že o čom sa tu diskutuje a mali pravdu! Teraz za poslednú dobu tvorí 60% (ak nie viac) príspevkov tohto typu. Prosím všetkých, ktorí stále reagujú na túto tému, aby prestali, pretože toto fórum sa môže ihneď premenovať. Viem, že mýto sa týka VHD, hlavne MHD, ale tomu sa venuje viac Dispečerské fórum, aj keď to NIE je ich parketa. ? Koniec OT alebo všetkému nej podobnej. ?
Dá sa to, keď si na to riešenie nájdem čas, tak dačo dám dokopy. Nebudeš s tým spokojný tipujem už teraz, ale posnažím sa, možno z toho vzíde niečo dobré.
Nemyslím. Celkovo sú plánované 4 zástavky. Jantárova je nástupná/výstupná zástavka pred obratiskom. Inak to kopíruje zastávky v súčasnosti nosnej linky 95 + je tam 1 zastávka navyše "Viedenská" pre návštevníkov Sadu Janka Kráľa, divadla či iných podujatí, ktoré sem evidentne lákajú najmä v letných mesiacoch čoraz viac ľudí. Tvoju obavu zdieľam v neskoršom období. Ak sa dostavia zvyšok trate obávam sa, že zastávka "Jantárová" nebude zrušená.
Fico: Výber mýta na cestách 1. triedy bude pozastavený do konca januára. Pre kamióny a autobusy sú spoplatnené asi dve pätiny týchto ciest. + zlacnenie benzínu a nafty. Žeby mu došlo, že ho to oberá o hlasy? ? ?
a ako by si riesil zastavku pri auparku? jedina moznost je ze sa aupark rozrastie aj na prilahly pozemok pri nadjazde kadial elina pojde . myslim, ze aj tak zostane elina dlhu dobu v tejto podobe Bosakova (Jungmannova) - Safko ?
Co sa mi este nepaci (hoci to je zname uz dlho) je ze ziadnym sposobom to nezastavuje niekde rozumne blizko Auparku... je tam zastavka Viedenska, ale to mi pride az moc daleko..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.