to je len byrokratická hračka aby sa niekto mohol tváriť, že vymyslel niečo prevratné :"Aha, pozrite sa na mňa, som génius! Zaviedol som oblastné označovanie liniek!" ...ale podstatné veci sú úplne inde, ako som písal už nižšie.
podľa mňa by mohla byť kľudne L51 predĺžená až na Slanec. Prestávky by sa robili tak, že šoféri by sa pri Voz. Krasňany vystriedali, prečo by malo ísť vozidlo na prestávku aj? Alebo tak by vozidlo po určitom čase odišlo z trasy a do vozovne na prestávku aj so šoférom a naskočilo by druhé, aby nebola diera v grafikone. Cez víkendy by sa to dalo riešiť tak, že by všetky spoje L51 premávali len v úseku Slanec - Vozovňa Krasňany a v CP by boli označené "v". Podľa mňa keď ľudia pochopia označenie L80 ako sa striedajú Kopčany/Kúp. Matador alebo na L36 zachádzku cez Polianky, tak by to šlo aj tu.
Ľudia, budíček... oblastné číslovanie nie je exaktné a nie vždy sa dá použiť... môžu v ňom existovať výnimky a nezrovnalosti... ide o to, aby väčšina liniek bola jasných...
Podla tvojho by ale 155 mala byt pomocna k 55 a to by nebola a so 75 ma cast trasy. A ty mi tu nehusti o oblastnom oznacovani. Precitaj si nizsie o 93, 95 , 39, 135 atd.odomna . Pa pa
Ešte raz: 92/192 - rovnaká trasa ale 192 jazdí v sedle prac. dní a iba poi TESCO Lamač
96/196 - na 95% rovnaká trasa - ale 196 pokračuje po pôvodnej trase L96 96 ide na Letisko
56/156 - úplne rozdielne trasa.
inak kľudne by mohla byť L68 prečíslovaná na L86, keďže je to linka primárne určená pre Petržalku. Ja neviem aký vplyv má to oblastné číslovanie na kvalitu cestovania. Ovplyvnilo to údržbu vozidiel, modernizáciu vozového parku, alebo kvalitu linkovania a intervaly? Zaujímalo by ma, že ktoré mesto v ČR používa oblastné označovanie liniek MHD.
no.ev.di.