Reply on: Ike #142208:
Ja neplačem, len hovorím, že je to ako hádzanie hrachu o stenu. Ľudia si vypočuli keď sa to číslovanie zavádzalo aký je význam, áno je to pekné ale druhým uchom šlo von. Proste sa museli naučiť nové číslovanie, tou linkou tam a tou tam. Napr. keby sa prenieslo staré číslovanie tak dnes by bola L80 = 40, 68 = 55, 87 = 21, 84 = 67,... len možno expresné linky by sa presunuli z radu 1xx do radov 70-99. Trolejbusy by sa číslovali po zavedení BID v 1xx, za predpokladu žeby sa nečíslovalo v MHD oblastne. V Brně som nepostrehol, že by uplatňovali oblastné číslovanie liniek alebo v Prahe. Ak to je v nejakom meste v ČR, tak ma s tým oboznám.
luky133
http://www.autokaros.sk/obrazky/obr210.jpeg
Je tam dvojkabína takže dostačujúci priestor pre pracovníkov, vzadu je korba na soľ, lopaty a iné nástroje a určite je to obratnejšie, úspornejšie a aj pohodlnejšie. Myslím teda žeby sa to oplatilo kebyže kúpia nejaké takéto IVECO, FIAT či iné značky... Keď som sa pozeral v takej primeranej výbave sa pohybovali niečo nad 35 000€ kus na čo by sa určite našli peniaze keď sa už našli aj na mini busy bez súťaže alebo aj Citelisy... Netreba teda myslieť len na cestujúcich i keď priamo sa ich to dotýka lebo toto by im prinieslo vyčistené zastávky možno aj o niečo skôr. A zase takéto vozidlá by sa dali využíť aj cez celý rok napr. pri upratovaní na zastávkach, dopravu malého materiálu pri nejakej oprave atď... A sú určite aj menej poruchové ako temer každý rok menené autobusy na zimnú údržbu. ?