Ten "mestský" vzhľad je ten prečačkaný vzhľad s obložením atď. Taktiež netreba zabúdať, že CapaCity má blokované otváranie okien kvôli klíme čo nie je tiež určite za pár € a podľa mňa to SORky nebudú mať, ale aj tak je tam vysoký cenový rozdiel.
Čo je to ten mestský vzhľad? Ten kus prednej masky s veľkým logom? Jediný rozdiel medzi štuttgarstkými a našimi je výška DPZ. Koniec koncov výsledok ďalšieho tendra to len potvrdzuje.
pol miliona = 1 dvere, 5 milionov = specialna klima pre BA ktora sa nebude vyuzivat (cize konstrukcne navrhnuta tak, aby vydrzala 20 rokov nepracovat ? )
luky133: Máš na mysli že budú tak vyzerať ako 1999. Ale inač sa mi snívalo že došli takto zladene že : To čo je čierne tak bolo červené a zostalo len to strieborné okolo
Blbost, CapaCity sa myslim vyraba v Nemecku a v ramci EU plati volny pohyb tovaru takze by na to uz ziadne clo byt nemalo. Jedine ze by tie autobusy dodavali nalozene cigaretami a alkoholom ? Naklady su vyssie akurat na prevoz a pripadne provizia pre predajcu, ale to by urcite nemalo byt 185 000 EUR.
No, ale oni kupovali len 3-dverovú variantu tam sú nejaké peniaze navyše a neviem či tam náhodou nejazdia v klasickej úprave CapaCity a nie také prečačkané ako to naše BA a také sme možno aj objednali. (Ale aj tak sa mi zdá cena vysoká)
Kedy má prísť vlastne prvé CapaCity? Jaunár-február je ešte skoro či nie?
"Plánovaný je nákup 40 takýchto vozidiel v cene 23,4 mil. Eur (cca 705 mil. Sk), t.j. 585 000 Eur (17,6 mil. Sk) s DPH za jedno vozidlo." - cize o 185 000€ viac ?
nechame sa prekvapit co nam DPB nadeli, mozno to bude aj dobre ze vodic bude viac chraneny pred zimou ked sa mu budu otvarat dvere dalej od kabiny . Co by urcite vodicov potesilo a mozno by bolo aj dobre urobit mu tam viac "sukromia" a nepustit ludi medzi kabinu a prve dvere malo by to vyhodu aj v tom, ze by vodicovi nezavadzali vo vyhlade a nemusel by prosit ludi aby sa posunuli, bola by to prevencia pred zbytocnymi zdrzaniami a nedajboze mimoriadnej udalosti ?
"Stuttgarter Straßenbahnen (SBB), which operates public transport in the German city of Stuttgart, has doubled its 19.5m four-axle articulated Mercedes-Benz Citaro CapaCity O530GL fleet to eight. The latest four have three full-width doors instead of four, 49 seats and space for 129 standees. They cost over €400,000 (£363,000) each."
Buses Magazine, November 2009
A teraz otázka, koľko za jeden zaplatí DPB?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133
Kedy má prísť vlastne prvé CapaCity? Jaunár-február je ešte skoro či nie?