Blbost, CapaCity sa myslim vyraba v Nemecku a v ramci EU plati volny pohyb tovaru takze by na to uz ziadne clo byt nemalo. Jedine ze by tie autobusy dodavali nalozene cigaretami a alkoholom ? Naklady su vyssie akurat na prevoz a pripadne provizia pre predajcu, ale to by urcite nemalo byt 185 000 EUR.
No, ale oni kupovali len 3-dverovú variantu tam sú nejaké peniaze navyše a neviem či tam náhodou nejazdia v klasickej úprave CapaCity a nie také prečačkané ako to naše BA a také sme možno aj objednali. (Ale aj tak sa mi zdá cena vysoká)
Kedy má prísť vlastne prvé CapaCity? Jaunár-február je ešte skoro či nie?
"Plánovaný je nákup 40 takýchto vozidiel v cene 23,4 mil. Eur (cca 705 mil. Sk), t.j. 585 000 Eur (17,6 mil. Sk) s DPH za jedno vozidlo." - cize o 185 000€ viac ?
nechame sa prekvapit co nam DPB nadeli, mozno to bude aj dobre ze vodic bude viac chraneny pred zimou ked sa mu budu otvarat dvere dalej od kabiny . Co by urcite vodicov potesilo a mozno by bolo aj dobre urobit mu tam viac "sukromia" a nepustit ludi medzi kabinu a prve dvere malo by to vyhodu aj v tom, ze by vodicovi nezavadzali vo vyhlade a nemusel by prosit ludi aby sa posunuli, bola by to prevencia pred zbytocnymi zdrzaniami a nedajboze mimoriadnej udalosti ?
"Stuttgarter Straßenbahnen (SBB), which operates public transport in the German city of Stuttgart, has doubled its 19.5m four-axle articulated Mercedes-Benz Citaro CapaCity O530GL fleet to eight. The latest four have three full-width doors instead of four, 49 seats and space for 129 standees. They cost over €400,000 (£363,000) each."
Buses Magazine, November 2009
aj to tvoje pojazdne muzeum ale moze byt aj prijemne. Keby sa o tie vozy postarali a urobili im GO tak by tu kludne vacsie mnozstvo IK435 mohlo ostat, nikdy nie je zle mat vacsiu rezervu ? . Jedina nevyhoda IK435 je v tom ze nie je nizkopodlazny inak to boli celkom pekne busy. A keby sa na kazdy bus dala reklama LBC tak by bol aj nater jednotny ?
ak sa rozumne urobi vyprava autobusov a Capacity bude na nosnych linkach kde teraz kapacita nepostacuje L21, L95 (po dostavani elektricky do petrzalky presun capacity na L93 alebo L98) a sor na ostatne klbove linky tak to vobec nie je zle ze su dvaja vyrobcovia. Okrem ineho mne sa Sor ako vozidlo paci a co sa tyka tych sorov co uz tu mame nepamatam sa kedy som videl niekde na poruche odstaveny na cestach v BA jedine co mi na soroch vadi je to pomale otvaranie dveri inak to moze byt fajn bus ? . Uvidime po par mesiacoch ako bude spokojnost. Hlavne nech sa vodici v nej dobre citia pretoze pri pohodli je potom aj vodic prijemnejsi a takisto styl jazdy je iny ?
To nie je o veku vozidiel. Je to o starostlivosti, GO, modernizacii a zaobchadzanim s nimi. Osobne si myslim, ze Bratislava nepotrebuje mat vsetko nove vozy. Nemozeme si dovolit kupit nieco kvalitne, tak radsej kupime SOR, ale hlavne, ze je to nove. Lenze to je blbost. Keby bolo poriadne vykonane cistenie vozidiel, DPB mal ine vedenie a v nasej spolocnosti sa nenachadzali idioti ktori vozidla nicia - vsetko by bolo ok. Mozeme si brat priklad z niektorych mensich miest v strednej Europe. Ked spravia GO Ikarusom 415 a tie vozidla budu sluzit dalsich sest/sedem rokov - nic proti. Rovnako sa osvedcili GO pri Karosach. Samozrejme ze treba kupit aj nove vozidla - ALE nie stylom tak najprv sa postavim ku Capacity a potom k SORu. Najlepsi by bol Solaris - ani drahy, ani prilis luxusny a osvedcena znacka.
To už je na nich ako rozdelia dodávky vozov počas tých troch rokov, ale najprv je potrebné doplniť vozový park o chýbajúce vozy a až potom by sa malo začať vyraďovať.
Treba nahradiť všekty vyradené kĺbaky, ktoré to už nevydržali.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ik
To už je na nich ako rozdelia dodávky vozov počas tých troch rokov, ale najprv je potrebné doplniť vozový park o chýbajúce vozy a až potom by sa malo začať vyraďovať.
Treba nahradiť všekty vyradené kĺbaky, ktoré to už nevydržali.