Reply on: S499.1023 #141089:
To je možno pravda, ale aj napriek takýmto, možno, banálnym nedostatkom je MHD -in Wien Rádovo Na Vyššej úrovni než v Bratislave. A DPB si môže brať z Wiener linien len príklad. Tak ako celá SR by si mohla brať príklad -aus Österreich. Však je to dané aj historicky -bez Karpatských Nemcov by Slováci nemali Nič. Nebol by Ružomberok - Rosenberg , Banská Bystrica - Neusohl, Banská Štiavnica - Schemnitz. ..... -Bohužial to sú fakty.
V súvislosti s dopravou - v dnešnom trende na SR, keď sa tu všetko predáva vrátane Elektrární mohlo vedenie mesta Bratislavy ponúknuť odpredaj aj celého DPB spoločnosti Wiener Linien a to by tu boli iné poriadky. Treba uznať, cestovné síce čosi drahšie ale aj Bratislava by mala namiesto dožívajúcich Ikarusov, Karos a komediantských SORov - vozidlá MAN a Mercedes. A možno aj niekoľko kusov ULF namiesto T3.
A vobec Bratislava ako historicky len čiastočne slovenské mesto by mala aspoň z 33% pripadnúť pod Rakúsku správu a 1/3 vedenia by malo byť Rakúske. Pre toto mesto aj dopravu v ňom by to bol rozhodne len prospech.
Emo
Tam je viac blbostí. Aj toto napríklad. Inde vo svete tiež majú celovozové reklamy.
"Nastúpim do električky (autobusu, trolejbusu) a niečo tvrdé ma nepríjemne ťukne do hlavy - umelohmotné držadlo s reklamou."
To už je len nepríjemnosť teda.
"Horšie obmedzenie, priam znemožnenie výhľadu predstavujú reklamy, ktoré zaberajú prakticky celé zadné okno. Mnohí cestujúci pritom potrebujú prestupovať a chcú vidieť, či ich prípoj nie je za nimi."
Ak prestupujem, tak musím na určenej zastávke vystúpiť von z vozidla. A keď som vonku, tak už sa bez problému pozriem, či je tam aj nadväzná linka