Reply on: Peon #140875:
No, zjednodusene povedane, v niektorych oblastiach, za urcitych podmienok je lepsie ich skutocne nerobit. Ale nika ako taka ma samozrejme svoje opodstatnenie a napriklad na vypadovke z mesta ich jednoznacne treba robit, lebo k ukludneniu dopravy by to urcite neprispelo. Staci si predstavit ten chaos radenia aut za zastavenym autobusom, ktory by sa vsetci snazili obist, ked lavy pruh je predsa volny. Ja osobne fakt nemam rad napriklad na L39 ked zdrzujem auta aj patnasobnym zastavenim a to len preto ze ziadna z tych zastavok nema niku. Od konecnej az po zastavku Trnavska niky prakticky niet. V smere do mesta urcite. A to tiez podla mna nie je dobre.
Peon
Inak ja si myslím, že mal by sa zaviesť nejaký pokusný projekt, keď by CL kontrolovali Mestskí policajti (v civile, príp. skúsiť aj v služobnej rovnošate). Keďže DPB je 100% mestský, možno by sa ta dalo...
Re #140094 miso1234: Podľa mňa by mal DPB riešiť aj anomáliu pri Citelisoch, ktorú si tu nedávno spomínal - že pri tých "košických" sa automaticky zapína zvukové znamenie aj pri otváraní dverí. ?
Btw, akosi neviem pochopiť čo tu nedávno ivanbuto písal po rekonštrukcii zastávky "Partizánska" v tom zmysle, že je LEPŠIE NEROBIŤ ZASTÁVKOVÉ NIKY. Ale keď nie je nika, niektorí blázni môžu na autobus vytrubovať, že nech už odíde zo zastávky, resp. skúsia ho predbehnúť v protismere a z toho môžu pri troche nepozornosti vzniknúť nepekné dopravné nehody. Alebo nie?