hehe... minule som sa tu rozčuľoval, že ako môźe byť povolené otáćanie pod Lafranconi, keď svetelná signalizácia ukazuje len šípku doprava (pričom svetelná signalizácia je de facto značka "prikázaný smer") ? ? ?
vyriešili to fakt úchvatne, ale majú bod za kreativitu
Dali tam šípky z križovatky, kde platí rovnaký signál pre smer rovno aj doľava. A tieto šípky otočili 90° v protismere hodinových ručičiek... takže teraz je tam správna dvojšípka doľava aj "dole" (ako otočenie)... ?
vyriešili to fakt úchvatne, ale majú bod za kreativitu
Dali tam šípky z križovatky, kde platí rovnaký signál pre smer rovno aj doľava. A tieto šípky otočili 90° v protismere hodinových ručičiek... takže teraz je tam správna dvojšípka doľava aj "dole" (ako otočenie)... ?
? ĎĎĎ
Peon
Inak ja si myslím, že mal by sa zaviesť nejaký pokusný projekt, keď by CL kontrolovali Mestskí policajti (v civile, príp. skúsiť aj v služobnej rovnošate). Keďže DPB je 100% mestský, možno by sa ta dalo...
Re #140094 miso1234: Podľa mňa by mal DPB riešiť aj anomáliu pri Citelisoch, ktorú si tu nedávno spomínal - že pri tých "košických" sa automaticky zapína zvukové znamenie aj pri otváraní dverí. ?
Btw, akosi neviem pochopiť čo tu nedávno ivanbuto písal po rekonštrukcii zastávky "Partizánska" v tom zmysle, že je LEPŠIE NEROBIŤ ZASTÁVKOVÉ NIKY. Ale keď nie je nika, niektorí blázni môžu na autobus vytrubovať, že nech už odíde zo zastávky, resp. skúsia ho predbehnúť v protismere a z toho môžu pri troche nepozornosti vzniknúť nepekné dopravné nehody. Alebo nie?