Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #140130:
"Veď keď mám auto, tak načo budem udávať ako prioritu riešenie MHD " - napríklad preto, že viac cestujúcich v MHD znamená prázdnejšie cesty pre MOJE AUTO!
Reply on: no.ev.di. #140152:
Tedomy boli kupované ako náhrada za TAM BUSy na DD. Veď sám Braňo to priznal v predvolebných plagátoch... ?
Reply on: luky133 #140150:
uznávam, že SORky 9.5 už tu máme, tak prežijeme ich tu, ale na čo kupovali 10.5, keď neskôr sme aj tak vyfasovali Citelisy, aj keď je to skôr zhoda náhod ako nejakou cieľavedomou činnosťou, preto aj za to naša MHD stojí ? nerobí sa nič s výhľadom do budúcna ale totálna krátkozrakosť prevláda. Mali vypísať jeden tender na dodanie 150 krátkych vozidiel a nemuseli by sa prenajímať žiadne Tedomy, kupovať žiadne SORky 10.5 a ani nejaké zvyšné Citelisy. Z tohoto najlepšie vidno, že DPB nevie ani vybrať výrobcu, ktorý by tie vozidlá dodal v rozumnom čase (SOR) a potom to rieši tak, že opäť roztriešti vozový park. Nechápem na čo boli dobré Tedomy v takom smiešnom počte keď kríza medzi krátkymi vozidlami nebola a okrem toho, možno by sme namiesto 30SOR+20Tedomov mali 50-60SORov kategórie 10.5BN, ale aj tu nechápem prečo DPB nechcel vozidlá kategórie 12M a mohli by sme tak mať 12NB...
Zora Pauliniová

Zora Pauliniová

Reply on: ear4 #140146:

Ďakujem 🙂
Reply on: M.C. #140141:
Pokiaľ viem tak kraťasov je teraz dostatok a preto sa najprv nakúpia kĺbaky... A veď CNG Citara tu mali byť miesto Tedomov, ale DPB ich nekúpil lebo cena bola nad ich limit a preto vypísal druhý tender, ktorý vyhral Tedom. ?
Reply on: M.C. #140141:
A preco by sa to malo znizovat? Kto ma listok, tomu to vadit nemusi a kto ho nema ten si zasluzi aj sto pokut.
no.ev.di.:
Ja viem že je to unofikácia ako hrom no, ale ja len meditujem nad tým že prečo tu vlastne skúšajú už 2-krát, podľa mňa sa stav o čo chceš že ho kúpia možno vo forme prenajatia. Je to síce celé na hlavu tá unifikácia vozového parku
Reply on: Zora Pauliniová #140140:

sice ti neporadim, ale drzim palce. ach, ako velmi pravdu mas. moje oblubene obludne bratislavske antiriesenia:
1. pristup na zastavku MHD Most Apollo na vychodnej strane z chodiku pre pesich (treba zist z mosta, aby ste sa dostali na zastavku ktora je na moste a okolo ktorej idete!!!)
2. pristup na zastavku MHD Aupark od Noveho mosta z Auparku bludiskom aut a nechodikov (alebo chodnikom popri hnusnej Einsteinovej), za mokra bahnom pod nadjazdom a potom klukato hore na nadjazd (nechapem ze dodnes nikoho nenapadlo ze investor MAL na tomto mieste vybudovat podchod)
vytriezvel som z toho entuziazmu nad SOR BN 10.5 ? som si myslel,že to nie je až také zhoršenie oproti IK415 ale veru je... ak cestujúci sedia, tak je pohoda, akonáhle je niekto stojaci, tak už vzniká problém. Uličky sú tak úzke a hlavne medzi 1. a 2. dverami to je totálne nemožne riešený autobus. Ak niekto stojí v uličke, tak radosť vystupovať. SOR nemal nikdy s takýmto konceptom interiéru začať výrobu vozidiel pre mestskú dopravu, akurát tak pre prímestskú áno, lebo tam nie je problém s umiestením sedadiel 2 na každej strane. Ja dúfam, že týchto 80ks 10.5 BN je posledných pre BA typu XN a že už len NB dojdú ak vôbec nejaké SORy ešte BA zakúpi.
Reply on: M.C. #140141:
tažke VP kraťasov by vyzeral takto : SOR (2 dĺžkové typy) + Citelisy + Mercedesy a zatiaľ len prenajaté Tedomy?! To je unifikácia asi ako mier na blízkom východe ? Ešte by sme mohli aj nejaké krátke Solarisy a MAN-y nakúpiť aby ten vozový park bol ešte unifikovanejší ?
Reakcia na príspevok v dispečerskom fóre:
Re #94991 superstar: Informácie sú z prvej kolóny ,sťažnosť prišla z Lamača,že ich nechcú.Vodičom menia vozy,keď majú s mercedesmi robiť L63. Inak MB prišli predovšetkým na L21. Ďalším dôvodom sú rôzne poruchy, z 11 vozov je pojazdných 7.
Príkaz od vedúceho nemohol prísť kedže býva v Lamači, on by ich tam najradšej nechal. Situácia sa rieši.
Ako dnes som ako každé ráno cestoval s 96 smer Letisko a opäť na nej boli revízori. Nastupovali tuším na zástavke Prístavný Most. Ale čo chcem napísať je to že každý týždeň je na nej revízor. Maximálne za týždeň aj niekedy 2-krát. Ako pripomína mi to časy na linke 63. Tam tie dlho chodili, lebo vedeli že nastupujú žiaci z Ivanskej niektorí aj bez lístka. Ale potom im niekto tuším napísal do DPB že nech to zmierna a už dlho na nej nechodia ani na 61. Tak chcem sa opýtať že kam sa dá písať taký list nech nechodia tak často na 96? Ako ok beriem to, možno aj preto že chodia ľudia tiež bez lístka a bez električenky na letisko. Ale je to až moc často ? .


A inač uvažuje DPB zakúpiť - Mercedes - Benz Citaro malí - CNG. Lebo už 2-krát ho tu testujú. Pripomína mi to keď sa tu 3-Krát testoval - Tedom a na 4-krát už ich kúpili. A tak ako či náhodou nerozmýšľajú kúpiť aj busy CNG možno značky Mercedes. Lebo dávalo by to zmysel pretože staré rachotiny značky - Karosa CNG už dosluhujú. A čo ich potom nahradí.
Ja by som bol rád keby kúpili Medak CNG malí takých 50 - 60 stačí ?
Zora Pauliniová

Zora Pauliniová

Ahojte, možno viete, že Bratislava v súčasnosti pripravuje svoj strategický plán, tzv. Program hospodárskeho a sociálneho rozvoja. Podarilo sa mi dostať do hlavnej plánovacej skupiny, kde zastupujem najmä peších a kde budem hovoriť o najmä o riešení pešej a cyklistickej dopravy (http://pauliniova.blog.sme.sk/c/211228/Prevalcuju-chodcov-a-cyklistov-auta.html).
Rada by som však získala aj podnety a vstupy, týkajúce sa verejnej dopravy. Kde sa k takémuto niečomu môžem dostať?
Vďaka, Kalka ?
Zdravim, vie mi niekto prosim vysvetlit preco zelene karosy b 741 s reklamou jazdim na zemny plyn maju tichsie prevodovky ako cervene b 741 lebo aj tie tusim jazdia na plyn a tam strasne tie zf4 hucia 😃

tu som natocil jazdu v cervenych karosach
http://www.youtube.com/watch?v=rvYVp_jXslI

http://www.youtube.com/watch?v=qJSszr86tsA
Reply on: Majo #140123:
Viem ale co sa generalkovalo bolo ovela horsom stavea jazdili, ako teraz co sa vyraduju... aj tie nove kratke autobusy teraz sa kupuju bez zlavy..Maju v tom trosku bordel..
Reply on: 810zssk #140135:
...sprava, nie strana.
http://bratislava.sme.sk/c/5121912/buducej-doprave-uz-hadaju-stratu.html
Lenze tarifna cast NESTACI (auto je uz dnes drahsie aj tak nim ludia chodia). Kluc je zlepsenie kvality v podobe intervaloveho CP, normalneho linkovania, prestupnych uzlov a podobne.


A este jedna smutna strana. V nocnych hodinach doslo na autobusovej zastavke na letisku Vieden k pobodaniu vodica spolocnosti Slovak Lines, ktory odmietol prepravit cestujuceho (Slovaka) zadarmo. Vodic to prezil a bol osetreny, pachatel usiel.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.