Reply on: Valec #139756:
tak už viem po kom sú jeho dcéry tak tupé ? poznám zo ZŠ ? ...železnice uvažujú aj s nákupom viacerých súprav, určite nie len 10! Ale podstatné je to, že železnice nemajú vôbec interes o tieto infantilné hry kde sa sníva o metro/vlaku cez stred Petržalky a to celé v podzemí - takže jasný odkaz pre fantasmagory group na MÚ v Petržalke : S takýmto bullshitom neuspejete, zamerajte sa radšej na zeleň a detské ihriská ? . Železnice akurát tak majú záujem o vybudovanie trate na letisko, odbočku z Filiálky na Nové Mesto pri Slovanoch, vybudovanie zastávok v meste pre lepšiu obsluhu vlakovými linkami (Kramáre, Mart.cint., Astronomická, Dolné hony, pri Muchovom nám.,atď.) a elektrifikáciu uvažujú pre trať DNV - Marchegg. Pokúsim sa nafotiť tú veľkú mapu od otca, kde sú všetky tieto etapy rozvoja železničných tratí v Bratislave zakreslené s menším popisom. Záujemcom zašlem ?
no.ev.di.
K prvému linku by som povedal, že je to celkom trefné. A už ma unavuje, že električka/NS-MHD je už druhé alebo tretie volebné obdobie obeťou týchto darmožráčov. Zaujímalo by ako na výskumnom dopravnom ústave dospeli k záveru, že povrchová električka nemôže zastupovať NS?! To mi pripomína ten skur... posudok na prevádzku trolejbusov v BB, kde bolo viacero perál, medzi nimi aj to, že trolejbusy si vyžadujú vyššie náklady čo sa týka pneumatík, údržby a v porovnaní s CNG autobusmi je ich prínos zanedbateľný ☠ vzhľadom na toto VÚD čo vypustí je irelevantné... Napr. v takom Brne je električka pre Bystrc, Řečkovice, Starý Lískovec alebo Líšeň úplne zbytočná lebo nie je podľa našich pánov "odborníkov" pod zemou? Súhlasil by som akurát v tom, keby boli narážky na to, že :
1.električka je v centre mesta často spomaľovaná
2.na niektorých miestach zbytočne zvyšuje jej zraniteľnosť počet zbytočných prejazdov pre IAD
3.neexistencia preferencie na existujúcich radiálach
...ale nechápem čo môžu nájsť negatívne na trati, ktorá má mať križovania s cestnými komunikáciami mimoúrovňové?
Síce som z Petržalky a bol som rád, keby sme tu mali električkovú trať ale ak máme tak sprosté zastupiteľstvo, tak navrhujem - VYSRAŤ SA NA PETRŽALKU, nech títo mudrlanti majú vizitku v podobe toho, že sa ďalších 10rokov budeme voziť v autobusoch a ľudia si rozmyslia potom koho budú voliť. Keďže železnice ako také neuvažujú nad žiadnou vlakovou traťou cez stred Petržalky, čo si len pár LOLO-imbecilov myslí, že to tak bude ?