Reply on: halabala #139009:
Bol to práve "dobrý záhradník", kto pred dvoma rokmi presadil dobre rodiaci storm RECAR (=reklama na vozidlách) zo záhradky DPB do záhradky spoločnosti BigBoard. Predaj podielov (bez súťaže!) zdôvodnil tým, že možnosti DPB na ďalší rozvoj podnikania v RECARe už dosiahli strop a iba by ďalej stagnovali. A tak máme, čo záhradník chcel: možnosti reklamy už nestagnujú a nemajú strop. Máme jej v MHD plné oči a uši a hlavne plné zuby... RECAR sa stal najväčším sprejerom v meste. Kam sa hrabú amatérske grafiti, proti ktorým sa inštalujú drahé kamerové systémy, na to, čo predvádza predaná dcéra RECAR zvonku na vozidlách? Akurát DPB už z toho biznisu nemá toľko, koľko mohol mať, keby dcérsku spoločnosť nebol predal. Ozaj, ako by ste nazvali toho, kto predá vlastnú dcéru? Mňa žiaden slušný výraz nenapadá...
, resp. ze nejaky ftipalek si robi srandu ale po dalsej reklame (nieco ako "Doma na vas caka romantika") mi to trklo... tolko reklam ako v bratislavskej mhd nie je asi nikde na svete. Akoby nestacilo to, ze uz nevidime z autobusu za seba na autobus za nami, z okna hladime cez nejaku nalepku, drzime sa drziakov od tatrabanky, lcd monitory ukazuju ponuku RECARu, este aj toto. Naozaj uz chyba iba hlasova reklama - napr. "pozor. mlieko dostat v mliekarni. nie v predajni obuvi" (ale na tom by sa dalo aspon zasmiat).

TeBeCe