Reply on: halabala #139009:
spolužiačka raz videla nejak neskoro večer na Obchodnej električku a na transparente práve bežal nápis "POSLEDNÚ HODINU, NIKDY NEVIEŠ..." vraj ju zrazu chytil riadne nepríjemný pocit, že čo to je za "vtip" ? ? ? ak vieš čo myslím... keď v nejakých tých psycho filmoch zrazu na transparente nejakého prístroja prebehne niečo čo tam byť rozhodne nemá a danej postave sa dačo stane alebo ona sama spraví niečo psycho.
, resp. ze nejaky ftipalek si robi srandu ale po dalsej reklame (nieco ako "Doma na vas caka romantika") mi to trklo... tolko reklam ako v bratislavskej mhd nie je asi nikde na svete. Akoby nestacilo to, ze uz nevidime z autobusu za seba na autobus za nami, z okna hladime cez nejaku nalepku, drzime sa drziakov od tatrabanky, lcd monitory ukazuju ponuku RECARu, este aj toto. Naozaj uz chyba iba hlasova reklama - napr. "pozor. mlieko dostat v mliekarni. nie v predajni obuvi" (ale na tom by sa dalo aspon zasmiat).
? ?
luky133