Ak by to niekoho trápilo, tak napíšem (ukážem fotky) čo vystavoval SOR a Tedom na Autosalóne v NR.
SOR
Na webe má iba strohú správu. Tak ja to opíšem viac. Vystavoval prototyp 3 nápravového busu CN13.5, zadná náprava sa dá natáčať, motor Iveco o výkone 194KW. Bude zaujímavé sledovať ako si tento bus bude viesť pri testoch. Potom tu bola krátka CN 8.5 a NB18 (pravdepodobne 023) určená pre najskôr pre Prahu.
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3989975201/
Tedom
Všetko podstatné uviedol na svojej stránke: http://bus.tedom.cz/zprava-dva-autobusy-tedom-v-nitre-30.htm
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3990696816/
Inak, Tedom by mal stavať / mal mať už postavený prototyp kĺbového busu. Mal by mať okolo 18 metrov a 4 dvere. ?
Iveco síce malo peknú expozíciu s Pepkom námorníkom, ale žiadny bus z Irisu tam nebol.
Ľudia hovoria, že autosalón nestál za nič. V čase krízy to ani neprekvapí. Ale zato dievčatá stáli za to. ? Link: http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/sets/72157622508485004/
SOR
Na webe má iba strohú správu. Tak ja to opíšem viac. Vystavoval prototyp 3 nápravového busu CN13.5, zadná náprava sa dá natáčať, motor Iveco o výkone 194KW. Bude zaujímavé sledovať ako si tento bus bude viesť pri testoch. Potom tu bola krátka CN 8.5 a NB18 (pravdepodobne 023) určená pre najskôr pre Prahu.
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3989975201/
Tedom
Všetko podstatné uviedol na svojej stránke: http://bus.tedom.cz/zprava-dva-autobusy-tedom-v-nitre-30.htm
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3990696816/
Inak, Tedom by mal stavať / mal mať už postavený prototyp kĺbového busu. Mal by mať okolo 18 metrov a 4 dvere. ?
Iveco síce malo peknú expozíciu s Pepkom námorníkom, ale žiadny bus z Irisu tam nebol.
Ľudia hovoria, že autosalón nestál za nič. V čase krízy to ani neprekvapí. Ale zato dievčatá stáli za to. ? Link: http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/sets/72157622508485004/
no.ev.di.
Napadla ma jedna vec, keď som videl nejaký čas nazad ako si vodič na L96 umýva "svoj" Solaris pred poslednou jazdou alebo keď počujem, že sú vodiči, ktorí sa o svoj voz príkladne starajú a len vďaka nim niektoré vozidlá vyzerajú naozaj ako po hĺbkovom čistení. Nápad : nebolo lepšie priplatiť radšej šoférom za to, že sa jeden deň navyše dostavia do vozovne a vyčistia si svoje vozidlo, teda tí čo majú voz pridelený. Neviem koľko šoférov sa strieda na jednom vozidle a či majú stabilné vozidlá, ale tak keby sa na jeden voz vrhli traja šoféri, verím, že by bol oveľa čistejší ako po tom pseudočistení firmy, ktorú DPB vybral. Neviem nakoľko by to šoféri prijali aj za cenu, že by boli finančne odmenení.