ta hovori sprostosti od zaciatku do konca. a gardenescu ju zda sa, doteraz nenaucil, ze imhd.sk nie je stranka DPB, ked cita novinky z nasej stranky stale ?
Keď už hovoríme o cestovných lístkoch, napadajú ma ešte dve naivno-diletantské otázky:
1) Prečo nie sú predplatné 1-mesačné cestovné lístky počas letných prázdnin, keď sa jazdí podľa redukovaných prázdninových grafikonov a cestujúci má k dispozícii oveľa menej spojov ako cez školský rok, lacnejšie? A prečo vtedy 60 minútové lístky neplatia 90 minút, tak ako cez víkendy?
2) Prečo sa na súčasných električenkách s mikročipom nedá predplatiť cestovné na ľubovoľný počet dní (napr. 23 dní, či 156 dní), pričom zľava by bola úmerná predplatenej dobe?
Niečo som prespal alebo zase DPB nahuckal blbosť moderátorke Nastúpte prosím? http://www.tvba.sk/?main=1&sub=8&url=dispart.php?cat=16_24_1_8 V 12 minúte hovorí, že pribudlo 16 plne nízkopodlažných a plne klimatizovaných autobusov a premávajú hlavne na linke 50... ? ? ?
Chcem sa opýtať niekoho či nie je vyhotovená aj mapka k novému číslovaniu BID aj s novými hranicami nakoľko sa niektoré dediny, ktoré boli pôvodne v spoločnom tarifnom pásme teraz od seba separovali, ba dokonca prešli do iného radu zo 6xx do 5xx a zo 6xx do 7xx.
Dobre, vyhnem sa slovu "flek" a použijem radšej slová "figurovať v obchodnom registri". Takže, podľa ORSR pán Branislav Záhradník (či už s titulmi alebo bez nich, s čiarkou nad prvým "a" alebo bez nej) figuroval alebo ešte stále figuruje v nasledujúcich spoločnostiach:
PR Monitor,s.r.o., Ultra Print,s.ro., DESIGN MONITOR,s.r.o., FinMedia,a.s., Monitor Promotion,s.r.o., PROMEDIA PARTNER, spol. s r.o., Tlačiareň PRESSBURG, s.r.o., RECAR,a.s., LUBRAN,s.r.o., MEDIA PARTNER,s.r.o. (v likvidácii), DESIGN PARTNER, spol. s r.o., Bratislavská integrovaná doprava, a.s., Dopravný podnik Bratislava, a.s., Prevádzková vodárenská spoločnosť Bratislava, Slovenská televízia, TV BB, s.r.o. (v likvidácii).
Keď k týmto stoličkám prirátam ešte 3 poslanecké a jeho angažovanie sa v novovznikajúcej strane Občianski kandidáti - napadá ma jediné: NADČLOVEK a SUPERMAN!!!
Kupovanie lístka cez SMS nie je nový produkt spoločnosti DPB. Je to len NOVÝ SPôSOB PLATENIA cestovného za starý, nezmenený produkt spoločnosti, ktorým je hromadné prepravovanie cestujúcich z jedného miesta v BA na druhé, vo väčšine prípadov na vozidlách starších ako je Záhradníkov vysokoškolský diplom. Keď vám v obchode ponúknu staré rožky, je jedno, či za ne zaplatíte v hotovosti, kartou alebo trebárs cez SMS - staré rožky zostanú starými rožkami...
áno ale myslím, že keby sa to platilo tak by sa šoféri aj premohli, každé EURO navyše je doma dobré a to málokto poprie a myslím, že dnes môže byť človek len rád ak je nejaká práca. Alebo nemusel by to ponúkať len vodičom. Kľudne by tá ponuka mohla platiť pre celý DPB alebo aj brigádnikov. Dakto by ich dostal pod palec, na jedného šéfa skupiny (pracovník DPB) asi tak 9 ľudí (3autobusy) a hor sa na to. Skrátka by hneď aj kvalitu odvedenej práce kontroloval pracovník DPB a nebolo by to na svete čo máme teraz : autobus po "hĺbkovom" čistení je skôr ako po hĺbkovom zanedbaní
Ak by to niekoho trápilo, tak napíšem (ukážem fotky) čo vystavoval SOR a Tedom na Autosalóne v NR.
SOR
Na webe má iba strohú správu. Tak ja to opíšem viac. Vystavoval prototyp 3 nápravového busu CN13.5, zadná náprava sa dá natáčať, motor Iveco o výkone 194KW. Bude zaujímavé sledovať ako si tento bus bude viesť pri testoch. Potom tu bola krátka CN 8.5 a NB18 (pravdepodobne 023) určená pre najskôr pre Prahu. http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3989975201/
dobry napad. Akurat by mozno nie vsetci vodici boli za.. Ale to sa da vyriesit jednoducho, ti vodici, ktori si vozy cistit chcu, by si ich cistili sami (samozrejme za priplatok), zvysok by "cistila" firma ?
Kazdopadne si myslim, ze ti vodici, ktori si vozy cistia, by za to mali dostavat peniaze..keby som bol riaditel DPB, tak tym najlepsim (1803 a pod.) by som tie premie za cistenie vyplatil aj spatne ?
ČISTENIE VOZIDIEL :
Napadla ma jedna vec, keď som videl nejaký čas nazad ako si vodič na L96 umýva "svoj" Solaris pred poslednou jazdou alebo keď počujem, že sú vodiči, ktorí sa o svoj voz príkladne starajú a len vďaka nim niektoré vozidlá vyzerajú naozaj ako po hĺbkovom čistení. Nápad : nebolo lepšie priplatiť radšej šoférom za to, že sa jeden deň navyše dostavia do vozovne a vyčistia si svoje vozidlo, teda tí čo majú voz pridelený. Neviem koľko šoférov sa strieda na jednom vozidle a či majú stabilné vozidlá, ale tak keby sa na jeden voz vrhli traja šoféri, verím, že by bol oveľa čistejší ako po tom pseudočistení firmy, ktorú DPB vybral. Neviem nakoľko by to šoféri prijali aj za cenu, že by boli finančne odmenení.
no dalo by sa ušetriť si prácu s električkovou traťou cez Pražskú a to tak, že pri vlakovom tuneli vyraziť ešte jednu rúru pre električkou trať so zastávkou pri Hroboňovej. Pred Patrónkou by to však chcelo urobiť odbočku tak aby sa električka dostala na miesto zastávky kde stoja prímestské a MHD linky, alebo urobiť električkovú zastávku "Pri suchom mlyne" a tam prestup medzi trolejbusmi a odbočku električky do Dúbravky spraviť až pri TESCU Lamač.
zaujímavé. S použitím tejto politiky sa potom dá veľmi čudovať Prahe, keď tam je sms lístok relatívne lacnejší, ako jeho papierový variant. Oba stoja 26 Kč, ale papierový lístok platí 75 min. cez pracovné dni a 90 min. po nociach, cez víkendy a sviatky, zatiaľčo sms lístok platí 90 minút vždy. Ako to ten DPP robí? Zabudli im povedať, že na tom prerábajú, alebo im natoľko ide o rozšírenie sms lístka u verejnosti?
dovolím si poznamenať, že nástup s bicyklom do štandardnej pražskej T3 alebo T6 mi trvá asi 15-20 sekúnd vrátane uloženia bicykla do stabilizovanej polohy. (v Prahe sa ukladá na zadnú plošinu.) Výstup je ešte rýchlejší, asi 5 s. Ver, že nástup a výstup s bicyklom (do vysokopodl.električky) zaberie menej času ako nástup a výstup s kočíkom.
áno sťažujú si, ale kto je dnes úplne spokojný?
k navrhovanej trase len toľko, už viackrát som písal, že línia Pražská - Patrónka - Lamač - DNV s prepojením na Dúbravkú časť trate by bol dobrý príspevok mesta k lákaniu cestujúcich na MHD, problémom je však projekt Prestavba prednádražia (IPR Slovakia), ktorý ráta s takou úpravami Pražskej a príjazdu električiek do druhého suterénu zo Štefanovičovej, ktoré vylučujú koľajové spojenie medzi Pražskou a hl. stanicou, ak z Pražskej majú byť pripojené (t)busy do prvého suterénu,
bolo by teoreticky možné spojenie, ale musel by to byť dosť dlhý tunel a vo väčšine trasy medzi Patrónkou a hl. stanicou aj veľmi hlboko uložený, s najväčšou pravdepodobnosťou by sa musel raziť, čo by stálo mimoriadne veľa peňazí,
aký-taký zmysel by som videl, ak by sa zmenil koncept križovatky pod hl. stanicou a vzniklo by spojenie aj so súčasnou traťou na Štefanovičovej, možná je aj alternatíva "popred" hl. stanicu v suteréne,
najväčším problémom Bratislavy je, že chýba seriózna dlhodobá vízia dopravnej obslužnosti, ktorá by vznikla kompromisom medzi názormi odborníkov a verejnosti a postupne by sa napĺňala jednoltivými projektmi, bez ohľadu na typ investora,
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eripmav
6. nikdy sa to tak nerobilo
7. cestujuci by to nepochopili alebo zneuzili
atd... ?