nechce sa mi hľadať, ale ak ma pamäť neklame bola zaňho. bola vypísaná súťaž na logo s rozmermi strán 4:3 (1,33:1) - čo kruh jednoznačne spĺňa , a súčasťou toho pomeru tuším nemal byť názov DPB a.s.. vybrané (ocenené?) boli tri varianty a víťazný dostal tiež nejakú cenu (10 tis. Sk?) inak, toto dnešné logo nie je náhodou z polovice trasa 16tky?
len aby niekto z DPB ešte do konca volebného obdobia nestihol dostať geaniálny nápad na jej vybudovanie (samozrejme, nie naraz, ale aby sa to prerábalo aspoň 2-3 krát, veď je kríza)
Re #137752 luky133: to ešte neznamená, že "Dobrý Záhradník, dobrý DPB, bojovník proti kríze" by zaplatenie pokuty 1000 € nekomentoval tým, "že sa znížili finančné prostriedky na kúpu busov" prípadne na vybudovanie trate do Pe ? (samozrejme, že "zvyšok" do ceny busu by sa už niekde "stratil")
Re #137753 810zssk: som za Pe, už by sa patrilo, aby sme aj my mali, keď už nie nové Tedomy/Citelisy, tak aspoň nejaké "staré" Mercedesy
Re #137754 810zssk: Bajan, Frešo, Beňo, Zahradník... to je fakt bohovský výber... už tam chýba iba Fero Taraba z akcie "piata žena" ?
Re #137760 bubino: a všeodborník Branko Zahradník k tomu nejaké vyjadrenie nedodá? ☺
Re #137771 drink: a ešte: "hlasujte, posielajte smsky na číslo xy" ?
Re #137783 TeBeCe: "z vlastných zdrojov" to akože z peňazí DPB? ?
Re #137787 810zssk: možnože si myslela, že je to už zokruhované aj na druhej strane-nejaký návštevník z budúcnosti
Re #137799 luky133: interval 2 minúty a každý druhý spoj zdvojený - myslíš, že DPBZ pred voľbami dokáže dosiahnuť ešte viac? ?
a 75? Tá by tiež mohla mohla byť iba v úseku Kukučínova - Gagarinova (do Krasňan miesto nej 51), napiek tomu chodí v pomerne dlhom súbehu s električkami i trolejbusmi.
"Keď sa človek nad tým zamyslí tak trend by mal byť A a T skôr zlučovať do jedného číselného radu už aj preto lebo trolejbusy aj tak postupne stratia opodstatnenie a časom vymiznú z miest. " S tým si dovolím nesúhlasiť. Trolejbusy tak skoro nevymiznú, lebo alternatívne palivá za rozumnú cenu, ktoré by boli ku krajine a prostrediu v mieste jazdy dopravného prostriedku tak šetrné ako elektrická energia, sa budú vyvíjať ešte roky.
mňa netreba presvedčovať o plytvaní, neobsahujem súbeh L133 s električkou, beriem ho ako skutočnosť, ktorá jednej časti cestujúcich vyhovuje a druhej časti nevyhovuje, a to nielen pre plytvanie vozmi,
už som počul aj takú poznámku, že keď už chodí za Nový most, môže chodiť až k AS MN, aby sa tam dalo prestúpiť na L202, 205 či 208, tiež na L21 či 210 a nimi ľahko na Krížnu i na Rač. mýto, kde sa zase dá prestupovať na električky, lebo pri odstavenom tuneli to trvá veľmi dlho,
jednoducho ľudia majú rôzne chute a nápady,
prosím brzdiť, nikde som nenaznačil potrebu rušiť, ak súbeh exsituje, iba som uviedol, že okrem všeobecného princípu - bez súbehov, treba brať ohľad na niektoré špecifiká, začal som L28 a 29, keďže sa vyskytol zvláštny argument o malom %-om rozsahu súbehu v porovnaní s L133, tak som uviedol iný príklad,
teraz je to zrazu o spojení Patrónky s Kramármi, dosť pochybujem, že kvôli tomu ide L22 až na Hriadky, ale možno sa mýlim,
čo sa bude diať s L22 potom, až sa podarí zatrolejovať spojnicu Nemocnica MO - Patrónka - Limbová? skončí pri TESCU v LA? alebo dostane výnimku a bude sa točiť v križovatke Patrónka? alebo nejaké ešete väčšie prekvapenie?
810zssk