a 75? Tá by tiež mohla mohla byť iba v úseku Kukučínova - Gagarinova (do Krasňan miesto nej 51), napiek tomu chodí v pomerne dlhom súbehu s električkami i trolejbusmi.
"Keď sa človek nad tým zamyslí tak trend by mal byť A a T skôr zlučovať do jedného číselného radu už aj preto lebo trolejbusy aj tak postupne stratia opodstatnenie a časom vymiznú z miest. " S tým si dovolím nesúhlasiť. Trolejbusy tak skoro nevymiznú, lebo alternatívne palivá za rozumnú cenu, ktoré by boli ku krajine a prostrediu v mieste jazdy dopravného prostriedku tak šetrné ako elektrická energia, sa budú vyvíjať ešte roky.
mňa netreba presvedčovať o plytvaní, neobsahujem súbeh L133 s električkou, beriem ho ako skutočnosť, ktorá jednej časti cestujúcich vyhovuje a druhej časti nevyhovuje, a to nielen pre plytvanie vozmi,
už som počul aj takú poznámku, že keď už chodí za Nový most, môže chodiť až k AS MN, aby sa tam dalo prestúpiť na L202, 205 či 208, tiež na L21 či 210 a nimi ľahko na Krížnu i na Rač. mýto, kde sa zase dá prestupovať na električky, lebo pri odstavenom tuneli to trvá veľmi dlho,
jednoducho ľudia majú rôzne chute a nápady,
prosím brzdiť, nikde som nenaznačil potrebu rušiť, ak súbeh exsituje, iba som uviedol, že okrem všeobecného princípu - bez súbehov, treba brať ohľad na niektoré špecifiká, začal som L28 a 29, keďže sa vyskytol zvláštny argument o malom %-om rozsahu súbehu v porovnaní s L133, tak som uviedol iný príklad,
teraz je to zrazu o spojení Patrónky s Kramármi, dosť pochybujem, že kvôli tomu ide L22 až na Hriadky, ale možno sa mýlim,
čo sa bude diať s L22 potom, až sa podarí zatrolejovať spojnicu Nemocnica MO - Patrónka - Limbová? skončí pri TESCU v LA? alebo dostane výnimku a bude sa točiť v križovatke Patrónka? alebo nejaké ešete väčšie prekvapenie?
Si riadne zavesil teraz.. akože ľudia sa tam teraz nedostanú? Normálne sa dostanú tak ako vždy, len od budúceho roka, vzhľadom na novovybudovanú spojku od Vojenskej na Patrónku, bude možné viesť linku 211 celodenne.
dovolím si ťa poopraviť s tým Brnom - číslovanie trolejbusov začína linkou 25 a končí L39. Autobusy začínajú 40 a pokračujú po 99 (90-99 sú nočáky) a regiobusy začínajú od 100 po 999
Tu ide hlavne o to, že pri skrátení 28 a 29 by sa s vozmi nestalo nič, počet vozov by ostal rovnaký, teda v rannej špičke by z 28 zmizol jeden voz, ale 133 je najväčšie plytvanie vozami aké len mohlo byť ?
Od budúceho roka?! A kto bude čakať 3/4 roka? Ľudia sa tam potrebujú dostať teraz a nielen pacienti ale aj zamestanci. Takisto môžeme povedať ľuďom na DD, že L133 nemusí premávať, že za 3roky bude trolejbusová sieť na DD spojená so zvyškom a musia si vystačiť s prestupom L33/tram, alebo zrušiť L95 a povedať, že o dva roky bude električka... ľudia nemajú ani najmenší dôvod veriť sľubom, že niečo bude, keď nie je nič...
prečo na Molecke? ako by sa odtiaľ L28 a 29 jednoducho vrátili na Devínsku?
neviem, či ste zažili, keď L28 chodila na Hviezdoslavovo nám., a to električka L7 chodila do KV za kostol sv. Michala po dnešnú odbočku k poliklinike, Devínčania mali priame spojenie do centra, vtedy sa nad súbehmi veľa neuvažovalo, toto tradičné spojenie pretrvalo
133 nie je tak čisto predvolebná spúšťala sa ešte v roku 2006 vtedy ešte nebol Záhradník vo vedení, ale ja som zvedavný na nový CP 133... Ten bude možno nabudúci týždeň a predpokladám skoršie začatie premávky a silnejšie intervaly ráno, ale no som zvedavý a snáď to nepreženú...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.