Ja s nimi cestujem takmer denne na 88, podľa mňa je to to najlepšie čo doma máme ?. Však možno sa ich dočkáme aspoň v podobe ŠKODA 27 TR,keď už nie ako abus
Oprava: DPB v predch.príspevku Re #137681 no.ev.di.: áno je to pekné a podla mna aj kvalitne vozidlo. Viem že 200 je nereálne, ale 100mohli v r.2006 kľudne objednať. Vojde sa tam dosť ľudí a je to také optimum medzi krátkym a dlhým busom. to že sa kazili, je jasné: všetko čo je nové sa zvykne občas kaziť: Ik435, solaris, citelis....Napr. včera na 50ke pri Trhovisku, okolo 16.35 smer Polus stál tam asi 3-4minúty vkuse, vodič s niekým telefonoval-asi dispečing, potom otvoril dvere a všetci vystúpili. ani neviem čo mu bolo.
ano, myslel som si. Ale že nie DPB nič nechce mať spoločné so Solarisom, ale opačne. Proste solaris by chápal DPB ako nespokojného zákazníka, No DOPb by bral Solaris ako zlého obchodného partnera....No, to je teraz jedno. Mohol by to byť Solaris, to by bolo naozaj fajn, keby tu premávali.(cng aj naftové)
kľudne by mohlo premávať aj viac 15m Solarisov. Podľa mňa by sa sem hodili dosť. Určite na linky kde premávajú kĺbové autobusy a v dlhých intervaloch.
Inak ak dojdú klbáky nebolo by od veci dať na L31+39 interval 5min a L39 v špičke posilniť na 15min interval, pričom medzi odchodmi L39 by premávala L31 každých 5min a stačilo by potom aj L94 točiť na Zochovej.
SOLARIS je skutočne velmi dobrý autobus, škoda že ich premáva len 21(22). Si pamätám keď sem dorazili Urbina, ako vo Večerníku ale aj inde písali : Solaris nahradil Ikarus.....Ani Zďaleka ho Nenahradil To by museli nakúpiť aspoň 200kusov aby došlo ku čiastočnej náhrade za Ikarusy, ani len 10% z tohto počtu. KEď horel 1216, Záhradník vyhlásil:....nie všetko, čo je lacné, je dobré. PRD! Solaris -jeden kus stál v prepočte okolo 9,5mil. korún, to také lacné nie je.
si si tusim pomylil dobu a aj krajinu. ak si nespokojny a frustrovany zo svojej prace, nikto ta nenuti ju robit! dnes sa da aj sediet doma a poberat davky. a mozes nadavat akurat tak na to co prave ide v telke! Clovek sa az cuduje, co za h....o ho vezie rano do prace...
k tym NP busom
- citelis > velmi zly, bezutesny interier, len 4(!!!) miesta na sedenie bez 'stupienku'
- tedom > prijemny interier, len to nejako klapoce vsade
- solaris > skvely interier, velmi prijemny, nic neklepoce, dobry podvozok (chodim solarismi kazdy den, pre cestujuceho to je oproti ostatnym NP busom DBP hotova luxusna limuzina)
- capacity > jediny bus, ktory ma kvalitu solarisu (z hladiska cestujuceho)
pochybujem ze si vodic lebo uroven tvojich prispevkov, jednak obsahova a jednak gramaticka, je na urovni 13 rocneho decka... ale budiz... ja si myslim ze s tymi bicyklami je to dobry napad. cez vikend nechodia vozy take plne tak si nemyslim ze budu nejake extra problemy... nemyslim si ze niektory cyklista bude tak blby ze neuvolni miesto pre kocik... a s tym brzdenim si uplne mimo... bicykel sa strepe na zem a nikam nepoleti...
ked si taki mudry tak si chod sadnnut za volant a skus si to.ne ni to ziadna sranda.a este tie bicikle na co bi sme ich mali vozit v normalnych spojoch sak im jazdia ciklobusi.urcite to vimislal človek ktory v živote nesedel za volantom autobusu.a uz vidim ako sa im bude chciet uvolnit miesto pre kočar,budu frflat a postavi sa do uličky ktoru celu zaprace a to nehovorym ked budem muset nečakane zbrzdit a bicikel poleti celim vozom a urcite niekoho zrani
Preco sa musite hned urazat?! Ma nato svoj nazor tak ho vyslovil. Ak je vsak naozaj zamestnancom DPB tak to podla mna nieje velmi dostojne vyjadrovanie.
to bol dobry debil co vimysles ze sa mozu bicikle vozit v busoch.jedno viem urcite,aj ked nebudem mat nikoho vo voze tak ich nepustim.debilini vimislaju ale pre soferou nespravia skoro nic
náš DPB sa vždy snaží byť trendový a ísť po boku s dopravnými podnikmi západu, ibaže mu to tak úplne nejde :
- NP trolejbusy : 1
- NP električky : žiadne
- NP autobusy : 20ks Tedom (dobrý tunel), 35ks Citelisov (dobrá náhoda, keby dotyčný dopravca dostal v KE licenciu, tak tu tie Citelisy niesú, o transparentnosti zaobstarania tiež možno pochybovať), 22ks Solaris 15 CNG Urbino (rokmi "overené" vozidlo, "bezchybné" a "bez závad" a za dobrú cenu, DPB proste nemohol odolať a vrhol sa na to jak vlk na capa...lenže zabudol, že cap má rohy ?)
- low entry autobusy : 18ks SOR 9.5 (životne dôležité autobusy, dobré na nosné linky ?), 22ks SOR 10.5 BN (konečne niečo podobné kapacitne podobné vyraďovaných 12m vozidiel)
- špeciálne spoplatnená nočná tarifa
- systém nosných liniek a prestupov urobený na 50% - racionalizácia linkového vedenia bola urobená len v Petržalke, Vrakuni a P.Biskupiciach + roky je v praxi v linkovom vedení trolejbusov a navyše poslednou dobou zavádzané linky v KV nenasvedčujú tomu, žeby sa DPB držal vôbec niečoho čo vyhlási...
- rozdelenie autobusov do vozovní nezodpovedá vôbec potrebám vozovní na výpravu liniek
Kamoš aj pred touto vymoženosťou, chodil sem tam L91 a vzal si do nej bicykel, niektorí šoféri ho zobrali. Takto pokiaľ DPB nedá šoférom nejaké nariadenie, tak sa cyklisti nebudú môcť spoliehať na to, že sa prepravia bicyklom. Na takej L91 by to bolo super keby sa to nejak upravilo, lebo ľudia z Rajky si môžu dobicyklovať do Čuňova a odtiaľ do mesta. Avšak max. 1 bicykel tak môže ísť ak sa nemýlim, takže nie je to niečo víťazoslávne. Keby mala tak L91 príves na bicykle, bolo by to o inom ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.