Aj tak môžeme sa tu hádať koľko chceme, nič nevyriešime. Bez tak si nepomôžeme. L133 nieje problém. Problém je v kvalite električkovej trate, prípadne riešenie extrémnych situácii, viď. zapadnutie Tedomu do koľajiska. Z KV sa ináč ako po ceste dostať nedalo. Tá bola preplnená. Ja som práve v ten čas šiel za Weiglom na prax. No bohovi riešené. Posielali tam vozy zo 7Otky, ktoré ostali stáť okamžite pri otočení cez koľajisko, nakoľko tam bolo plno. Takže chcelo by to zvýhodniť MHD v celom meste. Hlavne čo sa týka autobusov a znížiť počty križovania cesty a električky, resp. skvalitniť prejazdy a možno aj pridať semafory (ako na vlakovom priecestí), nedávať tam tie gumové debiliny, minule som skoro skončil v koľajisku s autom, nakoľko pri jemnom pribrzdení sa to kĺže a dosť výrazne ☠
MatejBA
L1: (miesto L5, L17) Dubravka - Karlova Ves - Safarikovo/Jesenskeho - Americke - ZST Vinohrady - Raca
L2: (miesto L7) Raca [v spicke] - Vinohrady - Americke - Nam SNP - Obchodna - a spat
L3: (miesto L9): Ruzinov - Trnavske - Vazovova - Kapucinska - Karlova Ves
L4: (miesto L1 a L4) Zlate Piesky - Nove mesto [zachadzka mimo spicky, alebo kazdy vybrany spoj by koncil na novom meste] - Trnavske - Jesenskeho/Safarikovo - Karlova Ves - Dubravka
L5: (miesto L13, L8, ciastocne miesto L2) Hlavna Stanica - Nam. SNP - Americke - Trnavske - Ruzinov