Reply on: 810zssk #135675:
Ale ani ten najnovší autobus, na bezplatnej linke s minútovým intervalom a úplne bez cestujúcich nie je úplne konkurencie schopný voči IAD. A aj preto sa všade vo svete riešia problémy s IAD reštriktívnym spôsobom.
(ale museli by tam potom byt obe vozidla (resp 2 minibusy) ak by si chcel 30 minutovy interval (kvoli prestavkam a podobne))
no.ev.di.
Keď premávajú po Sološníckej L35 a 135 proti sebe, teda dopĺňajú sa, tak by mohla kľudne tadiaľ prejsť L35 v oboch smeroch a nejak ju upraviť aj v ostatnom úseku trasy. Skúsim návrh :
KUKLOVSKÁ - Sološnícka - Šaštínska - (cez nadjazd nad električkovú trať) PÚPAVOVÁ - Borská - Karloveská - Šaštínska - Sološnícka - KUKLOVSKÁ - Beniakova - NAD LÚČKAMI - Baníkova - Tománkova - Jána Stanislava - Beniakova - KUKLOVSKÁ
Mne sa toto zdá ako efektívnejšia trasa, s obsluhou Púpavovej a Borskej ako otočka pre autobus s prestupom na električky na zastávke Borská (ak sa nemýlim tak tam sú potraviny, takže odvoz obyvateľov Šaštínskej a Sološníckej k potravinám ? ). Rovnako využitie otočky cez Nad lúčkami a Jána Stanislava na obsluhu týchto ulíc odvoz/dovoz k električke alebo trolejbusu.