Fakt niekedy nechapem logiku uvazovania v zmysle "linka XYZ je dobra preto, lebo ked vypadnu elektricky, tak je cim cestovat". Preco riesit MIMORIADNY stav RIADNOU linkou? Ak je problem, ked vypadnu elektricky, potom treba vypracovat iny plan hradenia elektriciek a nie 250 dni v roku prevadzkovat nejaku linku "keby nieco..."
A ked uz sme pritom, za rocne peniaze urcene na prevadzku takejto linky by sa kludne dalo pouvazovat nad eliminaciou vypadkov elektriciek.
Ad prestup z DD - ak malo mesto zaujem, aby sa z DD cestovalo do mesta priamo, malo moznost tam miesto trolejbusovej trate postavit elektrickovu (jednorazova investicia). Druhou moznostou bolo zmiernit negativa prestupu vybudovanim prestupneho terminalu (jednorazova investicia). Miesto toho ale budeme kazdorocne prispievat na priamu linku kopirujucu elektricku. Skutocne "ekonomicke" riesenie. Ale BA je asi natolko bohata, ze si luxus pre tychto vyvolenych moze dovolit...
A ked uz sme pritom, za rocne peniaze urcene na prevadzku takejto linky by sa kludne dalo pouvazovat nad eliminaciou vypadkov elektriciek.
Ad prestup z DD - ak malo mesto zaujem, aby sa z DD cestovalo do mesta priamo, malo moznost tam miesto trolejbusovej trate postavit elektrickovu (jednorazova investicia). Druhou moznostou bolo zmiernit negativa prestupu vybudovanim prestupneho terminalu (jednorazova investicia). Miesto toho ale budeme kazdorocne prispievat na priamu linku kopirujucu elektricku. Skutocne "ekonomicke" riesenie. Ale BA je asi natolko bohata, ze si luxus pre tychto vyvolenych moze dovolit...
d3k0
201 = 71
202 = 72
203 = 44
204 = 64
205 = 60
206 = 46
207 = 47
208 = 62
209 = 48
210 = 40
211 = 49
212 = 42
213 = 144
tak treba pre ine linky hladat ine oznacenia - preto 69 a nie 60. Navyse aj tak posledna cislica na 50% nesuhlasi s koncovou oblastou, takze nie je dovod sa nou zaoberat, lebo v tom aj tak nie je system.