#13542> No veď práve...

Kazdy voz umyty, desatrocne a-busy a trolejbusy vyzerajuce na 5-6 rokov, 14 TrMky, 15TrMky, 100% vozov hlasi zastavky, 2 CityBusy, 4 fungl nove Karosy 961, dalsich 11 radu 9xx, potom stare, ale funkcne i vizualne akoby nove Karosy 7xx, tu a tam Ikarus, najfrekventovanejsiu trolejbusovu trat na Slovensku, tri nocne spoje (kazdy v hodinovom intervale), z toho dva trolejbusove, jednorazovy listok za 8 Sk, zalaminovane cestovne poriadky, v centre podsvietene...
Ale ten ma zas dotaciu v prepocte na jedneho obyvatela mesta polovicnu oproti Bratislave.)
Kazdy voz umyty, desatrocne a-busy a trolejbusy vyzerajuce na 5-6 rokov, 14 TrMky, 15TrMky, 100% vozov hlasi zastavky, 2 CityBusy, 4 fungl nove Karosy 961, dalsich 11 radu 9xx, potom stare, ale funkcne i vizualne akoby nove Karosy 7xx, tu a tam Ikarus, najfrekventovanejsiu trolejbusovu trat na Slovensku, tri nocne spoje (kazdy v hodinovom intervale), z toho dva trolejbusove, jednorazovy listok za 8 Sk, zalaminovane cestovne poriadky, v centre podsvietene...
Ale ten ma zas dotaciu v prepocte na jedneho obyvatela mesta polovicnu oproti Bratislave.)
teraz uz mam em-kartu a mam na nej nabity aj kredit na jazdy bratislavskou sad na zahorie, heh
). Ale pomer 25 min. jazdy k 35 min. presávky je chorý!
Datum, do kedy platia stare karty tam nie je.
Alebo inak, keby chcela prachy - bral by si to?
tulenique
Ako ak sa naseriem a nebudem mat nic ine na praci, tak mozno napisem par teplych listov na niektore miesta ohladom vymeny tych ICK za cca 160 korun. Ja v tom ciastocne vidim zneuzivanie svojho dominantneho postavenia. Na druhej strane mi je jasne ze DPB by mal tazkosti uhradit vymenu ICK z vlastnych zdrojov, preto svoj mailing na statne institucie este zvazim. V kazdom pripade si pockam na oficialnu spravu.
Skutocne sa mi zatial avizovany postup nezda celkom vhodny. To je asi ako keby mi moj mobilny operator povedal ze si musim vymenit SIMku dajme tomu za poplatok 1000 Skk lebo on prestava podporovat typ SIM karty z roku 1997, ktoru ja zial vlastnim...