ty brdo, ta zastavka bude naozaj v jazdnom pruhu? Tak to ma tesi, lebo som v to neveril.
Este davam do pozornosti ten zhrdzaveny stlp verejneho osvetlenia.. je to fakt nechutne, mali by tie stlpy natierat..
A aj nove smetne kose by sa zisli..
na dpb.sk:
"Od 31. augusta 2009 (pondelok)
Linky 31, 39, 59, 94, N55 - smer Trnavské mýto, Ostredky, Vazovova, Rača: premávka obnovená po stálej trase liniek - Námestie slobody, Mýtna, Vazovova a pre linku 94 sa obnoví konečná zastávka „Vazovova“. (25.08.2009)"
Centrum kvôli Staromestskej ulici sa zničilo pravdepodobne počas/pred výstavbou Mosta SNP v roku 1972, vtedy buď dnešný "zástanci názoru, že Starý most je pamiatka" ešte ťahali za sebou dreveného káčera alebo nežili... a ak už vtedy sa ohradzovali proti búraniu centra, tak dnes už možno definitívne rezignovali, alebo ich vtedy pochytali, lebo asi si nepostrehol, že vtedy tu bol socík a obdobie nazývané normalizácia....
Problémom nie je rozhodnutie opraviť most, ale to, že rozhodnutie prišlo neskoro, stále nie je jasný cieľový stav, stále sa menia názory...
Podľa mňa nie je most bohvieaká pamiatka, ale postaviť tam za veľa peňazí niečo, čo nie je vôbec lepšie, nepovažujem za šťastný nápad. Možno to opravené provizórium vydrží ešte ďalších 60 rokov.
navyše sa o tom hovorí od roku 2000 a ak si niekto nevie za 8 rokov otvoriť ústa, tak nech s prepáčením ten 9. rok drží hubu, lebo veci nepomôže ale ju dosere. Pýtam sa teda, kde boli všetci tí experti, zástanci názoru, že Starý most je pamiatka?! A hlavne kde boli vtedy, keď sa zničilo historické centrum kvôli Staromestskej ulici by ma zaujímalo ☠
to, že Starý most nie je v tomto prípade prostriedkom k rišeniu nosnej dopravy pre Petržalku, ale je predmetom naťahovačiek pamiatkarov, ľudí čo sú za opravu a ľudí čo sú za komplet nový most. A takto keď sa most opraví bude ho treba postaviť za nejaký čas aj tak nanovo. Som zvedavý potom kde DPB zoberie autobusy na náhradnú dopravu do Petržalky, keď ani teraz nemá na riadnu výpravu ?
Keby magistrát vypísal normálnu súťaž pre neobmedzene architektov a vybral by sa návrh na úrovni, tak by sa už dávno mohol stavať nový most namiesto Starého mosta. Mňa osobne serie ako za toho drbnutého vedenia mesta všetko čo môže byť prospešné pre MHD serie - tender na klbáky a pred tým ešte aj odfláknutá architektonická súťaž na nový most. Inak chcel by som vidieť ako iné mestá postupujú v prípade stavby mostov keď idú nahradiť starý most novým. Či aj tam sú takéto drahoty okolo toho. Na jednej strane zbúrať mýtne domčeky je škoda a je to chrapúňstvo, lebo tie by mali ostať ako pamiatka ale nechápem tie choré mozgy čo vidia v kope šrotu a stavebného materiálu, ktorý je už akurát tak súci na skládku?! Fakt takíto "znalci" vedia ozaj "pomôcť" projektom, ktoré by doprave v meste pomohli ale títo blázni, akurát zatĺkajú klince do rakvy všetkým dobrým návrhom. Určite sme sa kopu krát dopočuli o tom ako je električka hlučná a nepohodlná od x-ľudí. Všetko to chce len kvalitné nové trate a vozidlá. Ale aj tak by som bol radšej keby mi chodila električka okolo domu ako smradiace autobusy, to si málokto uvedomí, že električka je neporovnateľne šetrnejšia ako autobus. Podobní znalci vypúšťajú z úst závery, že Starý most treba zachovať ? keby sa začalo konať skôr keď bol most v dobrom stave, bol by som ZA. Avšak teraz som zásadne proti lebo ten most je len obyčajná prekážka k realizácii NSMHD pre Petržalku ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
IGIs