tak neviem nakoniec koľko, pretože počas rozhovoru povedal 100 000 a na konci redaktorka 65 000 - po pravde si myslím, že to bude stáť 100 000/na 1 vozidlo 3766 Sk a nie 65 000/na 1 vozidlo 2448 Sk ?
Ono je veľmi ťažko optimálne navrhnúť linkovanie v Bratislave. Bratislava má totiž veľmi nerovnomerné rozloženie radiál. A keby chcel človek zaviesť linky z jedného konca na druhý vychádza to len tak, že najviac liniek sa zbehne na Karloveskej/ Dúbravskej Radiále. Pretože spájať priamou električkovou linkou napr. Raču a Zlaté Piesky má sotva význam.
A mimo tej Hlavnej stanice ani súčasné linkovanie nie je podľa mňa nejako zlé -teda mám teraz namysli nevýlukové. Možno trochen sa viac "pohrať" s prekladmi na jednotlivých radiálach napr. 5 a 11, 1 a 5, 4 a 12.
Nechcem sa nejak moc starieť do linkovania, ale z osobných skúseností na "Hauptbahnhof" by bola rentabilnejšia linka po trase tej niekdajšej L14 miesto L2, L8 a hlavne L3. Čo som vysledoval drvivá vačšina ľudí vystúpi na Trnavskom / Račianskom mýte a ďalej ide už minimum. Aspoň poobede - možno ráno je situácia úplne iná, zrejme závisí kedy ide aký vlak.
Truľo! Sa uvedom, že ten režim v akom električky premávajú, že to je paródia na NSMHD, kde majú mať spoje krátke intervaly. Pokiaľ viem DPB sa furt dušoval ako mu ide o to aby bolo menej spojov, kratšie intervaly a predovšetkým nabúrať filozofiu odvšadiaľ všade, čo sa mu podarilo len v Petržalke...
osobne sa domnievam, že to žiaľ nepôjde. kým sa omerajú a kým to omerané ktosi vystrihne a zošije (a následne sa zistí, že to strčili do vreca s nejakým iným menom, takže sa to bude párať a prerábať), budú nové chudátenká musieť nejaký ten týždeň pretrpieť v civile, čo je desná predstava ale snáď vydržia a potom si budú môcť plnými dúškami užívať pocit ničím nerušenej rozkoše z dederónu či čo je to za bordel...
bolo, pokiaľ viem ako jediné vhodné je t3mp-ho linkové vedenie s jednou linkou na radiálu. Čo sa tu predostreli návrhy s dvoma linkami na radiálu tak nikto nebol spokojný. A čo sa týkalo výsledku auditu tak trasa L3 Rača - Vazovova - Ružinov bola zamietnutá okamžite.
Ale prosímťa, prestaň blúzniť. Keď neviem piecť chlieb, tak to neznamená, že si musím piecť vlastný alebo navrhovať novú receptúru.
K linkovému vedeniu nie je potrebné vymýšľať žiadne ďalšie riešenia, všetko tu už bolo.
zaisté, že by šlo spraviť z týchto štyroch liniek dve, ale to aby asi nepredýchali dôchodcovia a tí čo nevedia pochopiť že keby sa namiesto 3liniek po 5spojov/h zaviedla jedna s 15spojmi/h, že by nešlo o zhoršenie kapacity. Ak toto ľudia pochopia, tak je vyhrané. Pre začiatok by som redukciu počtu električkových liniek a posilňovanie intervalov cvičil na modeli dve linky/radiála v intervale 8//15 a špeci interval 6//12 na Vajnorskej radiále.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
IGIs