je pekné, že imhd.sk vytvorilo spoluprácu so zoznamom, ale vtedy tu niektorý tvrdily, že na tom bočnom panely nebudú klebety (drby) a posledné 2 týždne si deň čo deň všímam, že v rubrike Topky.sk je upútavka na aspoň jeden klebetný článok, ako dnes napríklad: Dcére našiel mobil, ubil ju reťazou! atď... ? ? ?
Práve pozerám na Google Earth kadiaľ šla trať do Suchej hory a môžem povedať, že zastávka Suchá hora v Suchej hore ťažko mohla byť. Od Noweho Targu ide odbočka na juhozápad k dedine Rogóznik, potom tesne míňa dedinu Czarny Dunajec, esíčkom prechádza cez vodný tok k dedine Podcerwone, zas niekoľko pravo a následne ľavotočivých za sebou tesne idúcich úsekov a pokračuje cca 2km od Suchej Hory, približuje sa až za dedinou Hladovka do stanice Liesek, ktorá je 0,5km od dediny a pokračuje do Trstenej. Ak chceš tak ti môžem poslať aj screenshoty z jednolivých úsekov.
Nemala sa inak aj trať z Makova predlžovať do ČR? Rovnako čo som našiel v CP z roku 74-75, tak v úseku Trstená - Suchá hora bola doprava t.č. zastavená na 14km úseku k Poľským hraniciam, čiže tam sa tiež plánovalo prepojenie na Poľskú stranu?
Lenže ten 3.bod padol, rovnako sa mi zdá, že aj trať 134 a 136 mali byť prepojené. Medzi Kolárovom a Nededom by to bola potreba dobudovať asi 12-15km trate.
A ešte jedna vec: do Pezinka navrhuješ v špičke 3 linky po 15 minútach, čiže každých 5 minút jeden vlak. To je na tejto trai nedosiahnuteľné. Podľa mojich výpočtov tam môže ísť osobák každých 13 minút, aby pomedzi to ostali medzery na rýchliky a nákladné vlaky. Takže 15-minútový interval je maximum, čo dosiahneš.
No, tie predaje 060 nie sú až takého dávneho dáta. Pred cca tromi-štyrmi rokmi skutočne chodli 5-vozňové jednotky a cez víkend na Trnavu takmer nič iné nejazdilo.
Z 8 jednotiek, aj keby boli ešte všetky prevádzkyschopné, by si aj tak mohol nasadiť do turnusu maximálne 6, pretože potrebuješ mať nejakú zálohu.
"Soupravy budou jezdit na tratích ŽSR v okolí Bratislavy a na navazujících tratích „Bratislava – Nové Mesto nad Váhom“, „Bratislava – Kúty“ a „Bratislava – Nové Zámky“"
Tak kam tie krámy pôjdu? Východ, Žilina či Bratislava? Lebo už sa prestávam orientovať...
Jasné, za x miliárd budeme upravovať lokálku s potenciálnou frekvenciou na sólo šukafón, len aby tam za každú cenu mohli jazdiť vlaky?
Trať tak postavili preto, lebo:
1) Vtedy také vzdialenosti nevadili, autá a autobusy neboli.
2) Trať sa stavala primárne pre nákladnú dopravu a tak, aby bola stavebne čo najlacnejšia.
3) Ukončenie v Plaveckom Mikuláši bolo postavené tak, aby sa dalo pokračovať s traťou do Jablonice.
No to že sa predali vagóny 060 -no to mi je novinka.
No celkom som nevedel - len to si pamätám, že som 5voznovými súpravami pred 4rmi rokmi chodil z BA do Trnavy.
-Ale to je "úžasné" -tak v iných integrovaných systémoch nájdu jednotky 560 + 060 uplatnenie aj v 6 voznových súpravách len u nás nie. To čo je ako tak dobré sa predáva. Keby aspoň tie poschodáky prišli aj do BA.
Že by nepokryli všetky tie navrhované linky viem súprav bolo 8 - s tým by sa dala jedna dve linky vyskladať. toto neviem presne lebo som to neprerátaval. Inak ani nepísal som, že len výhradne tieto jednotky by mali chodiť.
Fakt je, že tie mnohé stanice i zastávky ideálnu polohu nemajú. Ja som vychádzal s jestvujúceho stavu, samozrejme by sa veľmi hodilo vystavať napr. Devínska N Ves -Sídlisko a pod.... len obávam sa, že tu sa nik na to nezmôže. Už len s kúpou obyčajných kĺbových autobusov aký je problém. Aj úplne nové súpravy by sa dali samozrejme kúpiť a veľa vecí vylepšiť...
Prečo teda trať do Plaveckého Mikuláša postavili tak, že zastávky sú od ruky pre obyvateľov tamojších dedín? Vraj sa to robilo kvôli hraniciam pozemkov. Ale určite keby sa chcelo by sa dalo nájsť riešenie kde by sa to dalo vyrovnať. Nuž dakto potrebuje silou-mocou autobusy...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.