Tak to zas ja počujem prvý krát ? Cecila preto lebo mala pojazd Co´+Co´ teda trojkolák. A zas Bo´+Bo´bola Bobina. Ale zaujímalo by ma napr. ako došli Čmeliaky k svojej prezývke (rad 770 a 771). 751 a 751 mali prezývky vraj Traktor, Bardotka a Pegas. Posledným dvom dobre chápem, len ten prvý akosi ee.
Bobiny?! Však 140 sa vyraďujú, už ani žiadna nejazdí. Pokiaľ viem, tak na rýchliky od Púchova až na východ sú 162 a 163 lepšie. Bobiny vraj neboli moc vhodné hoc nie je tomu tak dávno čo ťahali aj osobné vlaky. A keď už sa jedná o nákladné vlaky tak celý východ spoľahlivo pokryjú Dvojičky 131 alebo Cecily 182 a 183, hoc v Žiline som ich videl pri hlavnej koľaji odstavených viac než dosť, takže aj henten rad asi dožíva ?
S.S. myslíš Skalité-Serafinov? Koľko je mimochodom vzdialenosť od Serafínov po Zwardoń? Podľa mňa sa to dá na stovky metrov rátať. Tak by mohla byť dohoda o tom, že by Slovenské vlaky pokračovali zo Serafínova všetky na Zwardoń, keďže tam je koľají dosť ?
kedze sa tu v noci S499.1023 realizoval a prispevkami na celu stranu ? tak sa opytam znovu
v novinke "Presmerovanie 91, 93, 98, 99 v Petržalke počas Rally Bratislava (25.7.2009)" neni chyba pri linke 98?
"Linka 98 medzi zastávkami Smolenická a Lúčanka pôjde cez Šintavskú ul., Jantárovú cestu a Lietavskú ul., pričom zastaví na zastávkach Holíčska, Šintavská a Strečnianska."
ako moze ist na lietavsku? mala by pokracovat po jantarovej na zastavku LUCANKA a nie na lietavsku ulicu ?
Sú na tej tratiach v okolí Žiliny dostatočné kapacity na to, aby tam jazdili nové poschodové jednotky? V Žiline sú ešte aké také vozne, pantografy tam majú nepísaný zákaz, zatiaľ strašia len na trati do Prešova, kde by nové jednotky so zavedením taktu prilákali viac cestujúcich
LOBSTER