Tak to zas ja počujem prvý krát ? Cecila preto lebo mala pojazd Co´+Co´ teda trojkolák. A zas Bo´+Bo´bola Bobina. Ale zaujímalo by ma napr. ako došli Čmeliaky k svojej prezývke (rad 770 a 771). 751 a 751 mali prezývky vraj Traktor, Bardotka a Pegas. Posledným dvom dobre chápem, len ten prvý akosi ee.
Bobiny?! Však 140 sa vyraďujú, už ani žiadna nejazdí. Pokiaľ viem, tak na rýchliky od Púchova až na východ sú 162 a 163 lepšie. Bobiny vraj neboli moc vhodné hoc nie je tomu tak dávno čo ťahali aj osobné vlaky. A keď už sa jedná o nákladné vlaky tak celý východ spoľahlivo pokryjú Dvojičky 131 alebo Cecily 182 a 183, hoc v Žiline som ich videl pri hlavnej koľaji odstavených viac než dosť, takže aj henten rad asi dožíva ?
S.S. myslíš Skalité-Serafinov? Koľko je mimochodom vzdialenosť od Serafínov po Zwardoń? Podľa mňa sa to dá na stovky metrov rátať. Tak by mohla byť dohoda o tom, že by Slovenské vlaky pokračovali zo Serafínova všetky na Zwardoń, keďže tam je koľají dosť ?
kedze sa tu v noci S499.1023 realizoval a prispevkami na celu stranu ? tak sa opytam znovu
v novinke "Presmerovanie 91, 93, 98, 99 v Petržalke počas Rally Bratislava (25.7.2009)" neni chyba pri linke 98?
"Linka 98 medzi zastávkami Smolenická a Lúčanka pôjde cez Šintavskú ul., Jantárovú cestu a Lietavskú ul., pričom zastaví na zastávkach Holíčska, Šintavská a Strečnianska."
ako moze ist na lietavsku? mala by pokracovat po jantarovej na zastavku LUCANKA a nie na lietavsku ulicu ?
Sú na tej tratiach v okolí Žiliny dostatočné kapacity na to, aby tam jazdili nové poschodové jednotky? V Žiline sú ešte aké také vozne, pantografy tam majú nepísaný zákaz, zatiaľ strašia len na trati do Prešova, kde by nové jednotky so zavedením taktu prilákali viac cestujúcich
Nemusím sa vyznať najodbornejšie do dopravy, možem byt aj hlúpák aj truľo ale aspoň tu do každého nerýpem.
Nikde som nevidel napísané, že by som tu nemohol vyjadriť svoj názor na niečo ohľadom dopravy, takisto ako aj ostatní.
Tak nech sa vymedzia jasné pravidlá - keď sa určí, že táto stránka je určená pre užšiu odbornú verejnosť a zamestnancov dopravných podnikov tak pochopím a nebudem tu písať. K tomu nech sa ale vyjadrí admin.
Inak
-O nič väčší "odborníci" nie sú ani v našom DPB - lebo to by nemohla byť doprava taká aká je. Za 11rokov jediný sprostý veľkokapacitný autobus nevedia kúpiť akurát prťaté hrbáče a kindervajcia, zvyšok šroty. OK, aby som bol presnejší jeden Méďa-Béďa bol veľkoryso podarovaný - pretože danému obchodnému reťazcu sa už nechce zabezpečovať autobusovú dopravu vo vlastnej režií. Električky - všetky doradu šunty, ...."supernové" K2S a niektoré s 30ročnou skrinou" pomály také ani Ukrajina nebede chcieť. Trolejbusy až 7 nových vozidiel, 6 25Tr kúpil a zasekli sa.
-nie je penazí na nákup vozidiel, nevedia slušne vodičov zaplatiť hlavná vec -že ja za električenku každý mesiac slušne cálujem.
A na rozdiel od vedenia DPB ja, neberiem velké prachy - za robotu na velké Há a dve O.
....TAK ČO
85x sa vo veľkom šrotovali až po nezmyselnom zastavení dopravy na lokálkach Prok***tovičom v roku 2003 a najmä po vyčuranom rozdelení majetku medzi ZSSK a Cargo, v dôsledku čoho ZSSK prišla takmer o všetky depá, takže zošrotovala všetko, čo sa dalo, aby platila Cargu čo najmenej.
Ja by som nové jednotky prskol práve do Žiliny, kde by sa mohli uplatniť na krátkych ramenách typu Púchod-Horní Lideč, Žilina-Čadca a najmä Čadca-Skalité Serafínov (pre neznalých - S.S. je len zastávka bez koľajového rozvetvenia, takže tam môže buď motorák, alebo vlak s mašinami na oboch koncoch). Na východe sú podľa mňa pantografy vhodné na rameno Košice-Prešov(-Lipany). Do Čiernej je to už dosť dlhá trasa a tam by skôr pasovali klasické súpravy, než na vyššieuvedené trate v okolí Žiliny.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.