Reply on: kecho #132612:
No dalo by sa to vyriešiť aj inak a priaznivejšie k spokojnosti viacero strán, nasledovnými zmenami (uvádzam len linky ktorým by sa interval alebo trasa menili a pre vyhnutie sa misinterpretácii uvádzam ulice ktorými linka prechádza) : L80 : Technopol - Romanova - Jiráskova - Kopčianska - (na Kopčianskej) - Einsteinova - Nový most - Vazovova (8/12/8//12), klbák
L83 : Ovsište - Mamateyova - Bosákova - Rusovská cesta - a po starej trase... (4/7-8/5//12), klbák
L88 nasadzovať klbáky (8/12/8//12)
L94 : Holíčska - Panónska cesta - Nový most - Kollárovo nám., klbák
L95 : interval 6/7-8/6//7-8, klbák
L99 : Antolská - Lietavská - Budatínska - Holíčska - Technopol - Osuského - Nám. hraničiarov - Rusovská cesta - Kopčianska - Kúpalisko Matador/Kopčany (7-8/7-8/7-8//12), sólo
L195 : Šafárikovo nám. - Starý most - Nám. hraničiarov - Osuského - Technopol (6/-/6//-), klbák
Určite ťa napadá otázka, že ako som mohol vyhodiť spojenie Háje - Nový most a moja odpoveď je : "Normálne" ? a dôpvod je ten, že L99 je veľmi spoľahlivá, oproti ostatným linkám má zanedbateľné meškania a tak, keby tak často premávala nerobilo by mi problém ňou ísť na Hálovu a tam prestúpiť na 83, ktorá by v mojom návrhu mala interval nosnej linky, keďže teraz ak mi nejde 83 a idem skúsiť šťastie na Hálovu, tak 84 zas ide nejak inak, skrátka tie preklady 34+83 a 83+84 fungujú len ak dojde k chybe ?
Mike
Neviem či je to zdĺhavé ale tak si to OeBB naprojektovali a je to asi najlepšia možnosť ako s TEN-T 17 spojiť naše letiská za čo najnižšie náklady (ak teda TEN-T pôjde tade...)
V prípade Marcheggu - u nás by bolo letisko napojené, ale či rkúšaci vo Viedni napoja tú trať na Schwechat...
S7 (Pressburgerbahn) do Ba je nereálna, najviac na to tlačia rakúski podnikatelia, ale spolufunancovať by to podľa nich malo aj SVK (BA) (Hahaha)..
Pochybujem že Eú dá na to peniaze...to sa mi vidí ako šotoušovina...