Akurát dnes som bol v Šalingrade a musím povedať, že Bratislava výrazne zaostáva za Brnom ohľadom verejnej dopravy.
Čo som osobne videl -električková trakcia. Vypravované vačšinou vozy K2 +ich modifikácie a Anitry na L2,4,6,12,13 na L7 chodili kupodivu KT8D5 zrejme pre nejakú výluku. Na L3 a občas L1 13T. K videniu bolo ozaj minimum súprav vozov 2xT. Občas sólo vozy T aj to úspornou výzbrojou TV1,TV8 a pod. Čo sa týka vozidiel 13T -ohúril ma ich počet -približne každá tretia zo všetkých čo som videl -hlavne na L3.
Čo pozerám v stave ich majú zatial 16 tak zrejme vo výprave boli všetky a pravdepodobne aj všetky Anitry.
Interaval na nosnej linke 1 cez víkendy! -7,5 minuty oproti nasim intervalom 20minút.
Čo som sa viezol 13T -úplne, úplne iný komfort jazdy než ako by som šiel našou rozhrkanou súpravou 2xT.
Trolejbusová trakcia -vypravované drvivou vačšinou 21Tr a kĺbové 25Tr. Brnenské 25Tr majú aj lepšie - krajšie riešenú hornú kryciu lištu po bolkoch. Za celú dobu som videl možno jeden 14Tr a takisto jeden 15Tr.
Autobusy -autobusov som videl minimum, z toho čo som mal možnosť -Citelis, Citibus, Karosy9xx. ANI JEDNU 7xx.
-Zhrnutie: na rozdiel od Bratislavy zo všetkých náhodne videných vozidiel bola minimálne polovica ak nie 2/3tiny nízkopodlažných.
Je to Hamba pre Bratislavský dopravný podnik vzhľadom na to že Brno nie je ani hlavné mesto.
Čo som osobne videl -električková trakcia. Vypravované vačšinou vozy K2 +ich modifikácie a Anitry na L2,4,6,12,13 na L7 chodili kupodivu KT8D5 zrejme pre nejakú výluku. Na L3 a občas L1 13T. K videniu bolo ozaj minimum súprav vozov 2xT. Občas sólo vozy T aj to úspornou výzbrojou TV1,TV8 a pod. Čo sa týka vozidiel 13T -ohúril ma ich počet -približne každá tretia zo všetkých čo som videl -hlavne na L3.
Čo pozerám v stave ich majú zatial 16 tak zrejme vo výprave boli všetky a pravdepodobne aj všetky Anitry.
Interaval na nosnej linke 1 cez víkendy! -7,5 minuty oproti nasim intervalom 20minút.
Čo som sa viezol 13T -úplne, úplne iný komfort jazdy než ako by som šiel našou rozhrkanou súpravou 2xT.
Trolejbusová trakcia -vypravované drvivou vačšinou 21Tr a kĺbové 25Tr. Brnenské 25Tr majú aj lepšie - krajšie riešenú hornú kryciu lištu po bolkoch. Za celú dobu som videl možno jeden 14Tr a takisto jeden 15Tr.
Autobusy -autobusov som videl minimum, z toho čo som mal možnosť -Citelis, Citibus, Karosy9xx. ANI JEDNU 7xx.
-Zhrnutie: na rozdiel od Bratislavy zo všetkých náhodne videných vozidiel bola minimálne polovica ak nie 2/3tiny nízkopodlažných.
Je to Hamba pre Bratislavský dopravný podnik vzhľadom na to že Brno nie je ani hlavné mesto.
a preto dve podobné výluky majú rôznu organizáciu
Ty zlepene cudo...
MiroBA
"Jediné vozidlo, v ktorom by sa v lete ľudia potiť nemali, je veľkokapacitný autobus Mercedes Capa City. Nekupoval ho však dopravný podnik, ale súkromná firma, aby sa zlepšila doprava k nákupnému centru."
- vedenie DPB, hambite sa!
Ked má už DPB problém kúpiť nové vozidlá, mali si kúpiť aspoň práčku a ja im budem každý deň prepotené oblečenie -nech mi to operú čo ma vždy zaleje pot keď nastúpim do tých starých šerblov -nepohodlných, preplnených.