Ty rozmyslas? Podla teba tych zopar km vytrhne DPB zo straty do astronomickeho zisku, ze zacne moct nakupovat stovky klbakov??? Jedine co ma z pripadnych ziskov (ak to nie je tak ze VW len dorovnava do nuly) je to, ze ma mensiu stratu = potreba mensej dotacie. Ak by mesto na tom usetrilo aspon na jeden klbavk a rozhodlo sa ho kupit tak by si zasa pizdoval, ze kupili len jeden a duncozakon "Ramcovkajenanic".
Kam ich vyhadzuje podľa teba? A k tomu, keď si taký premúdretý. VW zožere len jeden voz, a to voz služby 26/7. Linka 25 je prejazdová s 21, a počas nej aj prebieha čerpanie prestávok vodičov, takže vôbec nevieš o čom hovoríš a čo je dobré, pričom teba sa toto absolútne netýka, keďže nevieš, čo sa s tymi peniazmi deje...
Stále sa rýpeš do niečoho, čomu vôbec nerozumieš... Na tom by nebolo vôbec nič zlé, keby si v tých oblastiach neprezentoval svoje laickonekompetentné názory ako 100% pravdy...
Neexistuje. Ten rad som zahliadol na nete dnes, ja som sa tiež inak čudoval, že som to nepoznal.
Rozhodne ale skoro existovala a malo byť tých lokomotív vyrobených až tridsať začiatkom 90tich rokov.
Len nakoniec z toho zišlo, prečo vlastne?
Lebo určite by boli lepšie S 499.02 / 242.
Neviem celkom presne ale podľa vonkajšieho vzhľadu tej 242jky čo viedla rýchlik ked som šiel do BB -musia to byť už riadne šerble.
Ja neviem, ktorá naša ŽOS ka je vôbec schopná rušne vyrábať? Čo sa vôbec stalo s TS Martin a SMZ Dubnica n. Váhom kde sa vyrábali dieselové lokomotívy, medzi nimi rady ako 726,735,771 a 771.8
Inak keď je reč o elektrických lokomotívach tak to vážne existuje len jeden kus z radu 362? ?
Toto som našiel v tom linku :"Dále přibude prototyp plynového kloubového autobusu NBG 18, třínápravový CN13 pro 115 osob 13,3 m s řízenou poslední a hnanou prostřední nápravou." Na ten autobus pre 115 osôb som teda veľmi zvedavý
755 ("Tatranský orol") je skutočne vo Vrútkach ale na nákladnom vlaku ju môžu jedine ťahať v závese, aj to na Urmizu, keďže táto lokomotíva za celý svoj plodný život ušla vlastnou silou tak 500 m a hlavne nikdy nebola schválená a nezískala techncký preukaz ? .
Somár je lokomotíva Co´Co´, rad 773, vzniknutá prestavbou vahadlového čmeliaka 771 (ex T669.1), somárik je niečo úplne iného, lokomotíva Bo´Bo´, rad 736, vznikla prestavbou pilštyka 735 (ex T466.0), s radom 742 nemá ani jedna z nich nič spoločného.
By ma zaujímalo, že či sa chystá niečo seriózne vo výrobne rušňov, lebo neviem akú majú životnosť a rok výroby ktoré lokomotívy. Os,R, Zr a IC by sa možno časom dali už riešiť súpravami (niečo na štýl Pantografov, samozrejme technicky vyspelejšie, komfortnejšie a vo variabilnom vyhotovení s rôznym počtom vozňov) ale aj tak na vozenie nákladných vlakov niečo čo by dôstojne nahrádzalo súčasné rušne. Koľko je vôbec životnosť lokomotívy?
"Apropo dpb ziskava od VW financie, ktore keby efektivnejsie vyuzival, mohol by z nich kupit klbak(y) pre mesto. " a presne preto, že ich nevyužíva ale vyhadzuje, tak nevidím dôvod na to. Keď už z tých peňazí hovno je, tak aspoň by potešilo keby tie busy mohli využívať ľudia na bežných linkách.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk