Reply on: kecho #132266:
"1) neviem, či by som mohol ísť od toho nového obchodu po starý most po ceste (lebo obchádzať sa mi to dookola nechce) a 2) neviem, či by mi zelenáči nedali pokutu, keďže nemám svetlá a išiel by som po ceste 
1. Ísť môžeš (technicky), ale je tam značka zákaz vjazdu (B1), ktorá zakazuje aj vjazd cyklistom.
2. Pokutu by si mohol dostať, ale nie za svetlá (tie počas dňa mať nemusíš), ale za porušenie zákazu vjazdu.
Najlepšie uvedený úsek obísť:
http://maps.cloudmade.com/?lat=48.133996&lng=17.115015&zoom=17&directions=48.13252782014134,17.116806507110596,48.13580007867048,17.116999626159668&travel=bicycle&styleId=1
alebo
http://maps.cloudmade.com/?lat=48.133853&lng=17.115068&zoom=17&directions=48.131811762020284,17.11670994758606,48.13580007867048,17.116999626159668&travel=bicycle&styleId=1 (tu je nevýhodou, že kým zídeš rampami dole z estakády, zatočí sa Ti hlava ?)
Poznámka: Modré bodkované je cyklistický chodník.
MiroBA
Vydieranie som myslel obrazne povedané.
-Vysvetlím polopate.
DPB ako dopravca má v BA tak povediac monopol a nemá výraznú konkurenciu. Ved reálne -mimo tých ktorí nemajú
auto,( tu predpokladám, že podporovať individuálnu dopravu predsa nechceme ), čiže 90percent nevodičov je odkázaná len na DPB.
(jedine napr. tí čo bývajú v Rači a majú prácu v okolí Hl. stanice možu využívať aj vlaky)
Proste DPB je si vedomý, že mnoho ľudí je proste na nich odkázaných BEZ ohľadu na kvalitu služieb a preto sa im vôbec neráči ich úroveň zvyšovať.
A navyše sústavné zvyšovanie cien je nepriamo úmerné so zvyšovaním úrovne poskytovaných služieb.
DPB pýta od nás všetkých stále viac penazí za stále horšie služby (-toto nezachrání jeden darovaný autobus, 30ročné zastaralé električky s novými čelami, a 20 požičaných 12m autobusov, 6 nových trolejbusov zo 126 a prťaté nepekné SORy si možu strčiť) pri čom mnohí hlavne zime nemajú jednoducho na výber
(leda ak by chodili napr. z centra mesta na koniec Petržalky hodinu a pol pešo a v zime na bicykli tiež nie je bohvie čo) - to myslím určitým svojím spôsobom takpovediac vydieranie je.
A tu ma napadlo. Čo by sa stalo, keby niekto - nejaký podnikatel by kúpil zopár najnovších autobusov, najal zopár vodičov a začal voziť ľudí za voľačo nižšie cestovné po trasách najdôležitejších radiálnych liniek? A časom by svoju súkromnú linkovú sieť rozširoval. Že by niekto takto prostredníctvom zdravej konkurencie podkúril DPB pod nohami?
-Hned by sa začali inak správať.
S tými katastrofickými scenármi. Na ja dúfam, že do septembra sa prenajať alebo kúpiť ojazdené vozidlá podarí -ale zatial som nič také nepočul ani nečítal. Iba čítam, že DPB má k dispozicií stále menej vozidiel. To už by mali teraz zháňať lebo 15 autobusov im nikto nepožičia len tak za 5minút.