Reply on: Juro #13074:
DPB sa dohodol s riaditelmi na cene. Potom sa do toho namontoval akysi ekonomicky usek v KE a ti stanovili cenu 2.5x vyssiu ako je cena jedneho vozokm pre DPB. A DPB predsa nie je sprosty, aby si kupoval km za 2.5x vyssiu cenu, ked moze jazdit lacnejsie...
). Londyn na tom bol inak! =:-P


. Skor si myslim, ze by u nas pomohlo, keby dali do poriadku trolejove vedenie - to by fakt pomohlo. V ostrave je aj jazda so 14Tr lepsim zazitkom, ako u nas.
Kristof
Nechapem preco sa na prechodoch pre chodcov musia semafory automaticky montovat aj pre elektricky?
Nech sa cestari staraju o svoje cesty a elektrickovym tratiam na samostatnom telese nech daju pokoj.Predsa chodcom nerobi ziaden problem prechadzat cez trat aj bez semaf (vid napr. Kapucinska,Obchodna). Navyse, ak chce chodec prejst iba na prvy ostrovcek, stlaci tlacidlo a zablokuje tym, uplne zbytocne, premavku na trati. Zase sa to cestovanie o volaco predlzi :((. Dalsi semafor sa chysta na Harmincovej v Dubr.