ja nechapem detiska, co furt riesite s historicakom..zato, ze nejaky pan ž.a.rmz.y povedal, ze to ma byt historicak, tak to nic neznamena...mame 315, ci ake je to evc ako historicak K2...
Co sa tyka tych 40 novych velkokapacitnych autobusov, tak ked ich vobec Zahradnik kupi, to by ich museli predavat zadarmo, aby DPB na nich mal peniaze tak ked ich kupi, tak sa z nich potesia tak akurat ludi z dlhich dielov, ako ostatne zo vsetkych novych autobusov a trolejbusom v Bratislave. Dufam ze potom uz konecne budu spokojny s dopravou, lebo aj keby tam chodili autobusy kazdu minutu, stale by nadavali BLBCI ( cest vynimkam ktorym je to jedno )
Irónia je, že EÚ sa montuje do úplných kravín ale tam kde by sa zišlo zjednotie v zákonoch, tak na to z vysoka serie. Neviem prečo keď v iných krajinách v EÚ môžu jazdiť trojčlánkové vozidlá tak u nás o takom niečom ani nechyruje a vymýšľajú sa ozaj že drbnuté zákony ako čítam. Fakt byrokracia+demencia ruka v ruke na druhú ?
Nový čas neustále píše DPMB namiesto DPB už som aj rozmýšlal, že by som im napísal... A ináč pohľadal som a tu je výsledok:
Príloha č. 1
k nariadeniu vlády č. .../2009 Z. z.
NAJVÄČŠIE PRÍPUSTNÉ ROZMERY VOZIDIEL, NAJVÄČŠIE PRÍPUSTNÉ HMOTNOSTI VOZIDIEL A ĎALŠIE SÚVISIACE TECHNICKÉ POŽIADAVKY NA VOZIDLÁ A JAZDNÉ SÚPRAVY
4. autobusov s dvomi nápravami .......................................................... 13,50 m,d)
5. autobusov s tromi a viac nápravami ................................................. 15,00 m,d)
6. kĺbových dvojčlánkových autobusov s tromi nápravami................... 18,75 m,d)
7. kĺbových dvojčlánkových autobusov so štyrmi a viac nápravami .... 20,50 m,d)
A Van Hool AGG300 má 24 785 mm takže je jasné, že ten nemôže byť taktiež ani Volvo 7500 a pokiaľ dobre čítam CapaCity má 19,5m a má len tri nápravy takže je zaujímavé ako môže jazdiť v SR. Alebo má nejakú výnimku?
kacka
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=5333&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=396 tu sa niekto pohral s fotkou ?