Vo väčšine prípadov samozrejme áno, ale v tomto nie, nakoľko jedno z vozidiel K2YU má byť použité na modernizáciu. A je v podstate jedno, že papiere bude mať z iného vozidla, dôležité je, z čoho bude modernizované fyzicky.
Možno mal náskok a chcel sa ho zbaviť. ? Toto napríklad robia vidiči linky 83 ešte v obratisku pri Technopole. Keďže zelená na otáčanie len vzácne vyjde úplne ideálne a veľakrát príliš skoro, po otočení sa snažia ísť maximálne pomaly, aby chytili červenú pri odbočení na nástupnú zastávku, aj keď je to vymyslené tak, že vždy tú zelenú musia stihnúť aj tam. Potom vznikajú kuriózne situácie, že neúmyselne blokujú autá, ktoré mali v pláne tú zelenú stihnúť. Niektorí vodiči to majú vymyslené aj tak, že síce prejdú na zelenú, ale chvíľu čakajú kúsok pred zastávkou. Najčastejším javom je, že autobus síce príde na nástupište, ale ešte tam čaká pol minúty a takéto zdržiavanie samozrejme nemajú príliš radi vodiči liniek 92, 95, 99 a 192, ktorí ho musia obchádzať. Raritou bolo odparkovanie autobusu na chodníku pred odbočením k zastávke.
Premýšľal som nad zmenou v linkách 65 a 67, dúfam, že než ma dakto pošle do ... si to najpr prečíta.
L51 - ZRUŠENÁ
L58 - TECHNICKÁ, Rádiová, Mierová Kolónia, PCC, Jarošova, Tehelná, TRNAVSKÉ MÝTO (nová zastávka pre linku pri OD Slimák na Jarošovej alebo Kukučínovej po odbočení na smer Trnavské mýto) (30/30/30//-)
L65 - TBILISKÁ, Púchovská, Mäsokombinát, Vajnory, Tuhovská, Jurajov dvor, Galvaniho, Edisonova, Rádiová, Rožňavská, ŽST NOVÉ MESTO (20/30/20//30, prestup na zastávke Bojnícka na 63 a 96 k AVION-u)
L67 - VINOHRADNÍCKA, Trojičné nám., Korytnická, Dolné hony, Astronomická, Martinský cint., ŽST Nové Mesto, Odborárska, Nobelova, VOZ. KRASŃANY (15/30/15//30)
nezufaj...mozno nekonci...nevedel som rozoznat, ci ten bledomodry lak bol novy, alebo nie...ak bol novy, tak sa da predpokladat znovunalepenie 3. verzie reklamy (mozno este krajsej) - pomohlo by, keby mi niekto vedel povedat, ci mala podkladovy lak aj doteraz modry pod tymi nalepkami, alebo nie..
Ci ide niekde v meste elina viac ako 30 newem, ale uz sa mi stalo ze som prisiel z elinou na semafor, ked bola cervena, a naskocila zelena, a elina sa vobec nepohla, takze potom bola zase cervena a myslel som ze sa odtial nepohneme. Niektorym vodicom zrejme nestaci cas na odpocinok na konecnej !
a ide vôbec niekde v meste elina viac ako 30?
Re #130476 credo: pochybujem, že by napr v kabínach viac ako 10ročných Ik bola klíma...
Re #130477 Valec: a keď s spolu s BA realiťákom veľmi ľutovali, že ňové" eliny nie sú NP? či vtedy iba nstúpili, pozreli a vystúpili...?
Keď už sa naťahujú tu o K2, tak z kvarteta 7084 až 7087, je koľko ešte v prevádzke. Mám na mysli nie, že držia pokope, ale že ozaj denne zasahujú do premávky.
Ty chceš poúčať tvorcov iMHD ako sa robí katalóg vozidiel? ? ? ? Teda Ty asi nemáš kúsok sebareflexie v sebe... Práveže tu ide o to, či bude zošrotovaná alebo nie, podľa toho sa "zašediví". Pretože môže byť použitá aj na modernizáciu. 7084 nevidím dôvod "šedivieť".
Hm, ale tady nejde o to jestli bude sešrotovaná nebo ne. Důležité je jestli je vyřazená. Vždycky platilo 1K2S=1K2 vyřazená, tak proto se ptám, jak bude co šedivět. Proč ale nešediví teda rovnou 7084?
Re #130481 janlanik: Nikto tu nebude nič "zošedivovať" len za to, že si nejaký šotouš z Prahy zmyslí. Ešte vôbec nie je isté, či bude 7087 zošrotovaná. Až to bude isté, bude sivá aj v katalógu vozidiel.
klasIK