Čo sem pletieš tranzistor ? namiesto toho priznaj, že v nasadzovaní vozidiel vládne stále 1.triedny bordel a žiadny systém. A aj keby mali TAM-BUSY polovičný vek, stále by ich nasadzovali kade-ako. Aspoň v rannej špičke keď už nič by sa mohli objavovať výlučne na 21,31,63 a 88. A neverím, že keby do BA došli dáke Capacity, žeby sa nasadzovali systémovo nejak. Rovnako chujovo ako teraz TAM-busy keď jeden vidno denne na 93, dačo sa prihodí 98,59,83,21,63,31,34,39,75,78,...
Zase si múdry ako rádio. Tam Busy už nie sú v takom dobrom stave, aby vydržali každý deň celodennú službu. Prejavilo sa to počas víkendu "Bratislava pre nikoho", keď na linke 83 jazdili len LBC TAMy a polovica z nich tam nevydržala do večera pre poruchy.
"Samozrejme, dopravný podnik na to reaguje a preto aj na žiadsoti Dlhodielčanov ideme posilniť linky. " ? ? ? ? ? .
Neskutocny clovek , asi mu hodim smaila do schranky ?
Jedine co ma napada posilnit je tbusy z Molecky po 19tej,lebo 10 minut je dost zle .Pripadne urobit daky preklad s L32 ze by chodila L32 z Molecky - 19:13 33 53 a L33 trebars 19: 01 09 21 29 41 49 . Lebo minule sme vsetkych nepobrali zo zastavky -islo o odchod 19.07. a to urcite nebol jediny pripad ( rovnako aj spoje 19.27,19.47 - za 10 min sa nazbiera hodne ludi z 4-5 elektriciek)
Pamatam si ako bolo volakedy ze chodil tbus z Molecky 19.16 , potom az 19.26 Tambus a potom az 19:31 dalsi tbus - tie posledne dva spoje byvali neskutocne vzdy plne
Tak sa ňou odvez po 7 hod. ráno do Rače, koľko krát sa stáva že sa ani ľudia nezmestia do voza. A keď chceš porovnávať 59nu tak to porovnávaj s linkami z rovnakej kolóny (čiže napr. s 83kou)
Zachovaný zvyšok trate je čiastočne pozostatok trate vybudovanej Nemcami (zaústenie do ŽST Petržalka), čiastočne asi pôvodnej trate z c.k. monarchie, dvakrát prebudovanej (na úzky rozchod a naspäť).
Boli tam, ale nie moc. Najviac času z reportáži dostal rozhovor s pánom Z. A najlepšie, že predtým ako s ním bol rozhovor bola anketa kde Dlhodielčania povedali, že im postačuje interval autobusov, že keď tak pridať nejaký jeden spoj do hodiny resp. trošku posilniť v niektoré časy 33 a potom šiel rozhovor s pánom Z. a hovoril: Dlhé diely potrebujú posilniť nakoľko sú prudko rozvíjajúce sa sídlisko. Samozrejme, dopravný podnik na to reaguje a preto aj na žiadsoti Dlhodielčanov ideme posilniť linky. ? ?
Boooze dalsie posilnenie. To uz co chcu posilnit ??? zajtra je repriza o 15tej musim kuknut tie dristy , neboli tam zabery aj z tej diskusie v Camel klube??? Lebo Katka Gazdikova tam behala vtedy s mikrofonom.
A mám otázku, ktorú som chcel položiť už dlho nakoľko sú už dosť veľké horká. Využíva sa v CapaCity normálne klíma alebo sa vyhovárajú na: 1.)Náplň do nej je príliš nákladná. 2.) V Bratislave je pre časté zástavky neučinná aj keď to vyvracajú MANy... Vie niekto teda? ?
Cablecar & Co.: Takže aby sme do zmätku okolo električky, železnice a vlečky vniesli trochu jasno:
"Električka" do Viedne bola normálnerozchodná železnica. Napájanie bolo trojaké: vo Viedni 600 V, v Bratislave (až po stanicu Kopčany) 550 V a v úseku Gross Schwechat-Kopčany 15 kV 16 2/3Hz. V stykových staniciach sa prepriahali rušne. Zo stanice Kopčany viedla koľaj do stanice Petržalka.
Trať bola otvorená 1.2.1914.
V r. 1924 sa zmenili napájanie na úseku Kopčany-hranica na 550 V a vozne boli zo staníc Kopčany a Berg na hranicu vytláčané.
V r. 1935-36 bola trať z centra po hranicu prestavaná na úzky rozchod, na hranici sa zriadila výhybňa a tam sa prestupovalo z vlaku na bratislavské električky. Spojovacia koľaj do ŽST Petržalka bola zrušená.
7.10.1939 (iné pramene uvádzajú 9.10.) bola zastavená doprava na úzkom rozchode. Nemci prestavali časť trate späť na normálny rozchod a zaústili ho do južného zhlavia Petržalky (1941). Zvyšok (od kopčianskej stanice po most) bol údajne rozobraný.
3.4.1945 bola zastavená doprava z Bergu do Petržalky, trať bola opustená a doprava sa už neobnovila (to isté platí o trati z Kittsee).
V r. 1951 bola obnovená premávka na úseku Šafárikovo nám.-Petržalka sad.
Trasa viedla cez cestnú časť mosta, ďalej približne po dnešnej Viedenskej ceste, Rusovskej ceste a Kopčianskej ul., potom zahla súbežne s dnešnou Bratskou do stanice Kopčany (bola hneď za zákrutou) a ďalej pokračovala smerom k hranici.
Popri "električke" viedla cez Petržalku aj železnica. Viedla zo stanice Nové Mesto (neskôr Nivy - stála tam, kde je dnes VÚB) popri Dostojevského rade, cez železničnú časť mosta, esovitým oblúkom pomedzi dva petržalské štadióny a popri Krasovského ulici do stanice Petržalka. Ďalej sa odkláňala doľava (severnejšie než dnes, už v mieste zhlavia, tam, kde odbočuje vlečka do Matadorky) a pokračovala do Rusoviec. (Dnešné vedenie trate pochádza z obdobia výstavby sídlisk v Petržalke.) Otvorená bola v r. 1891. Po zrušení stanice Nivy niekoľko rokov bola trať napojená popri Prístavnej ulici na stanicu ÚNS a po dokončení Mostu hrdinov Dukly (Prístavný) bol úsek od Košickej po Krasovského zrušený.
Z Petržalky pokračovala priamo trať do Kittsee, otvorená bola v r. 1897.
Dnešná vlečka je nepochybne pozostatkom trate po nemeckej prestavbe - samozrejme, koľajisko bolo prestavané a rozšírené.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
21Tr