Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #130144:

Čo teraz ale myslíš? Ja sa pýtam:

1. prečo vytrhali trať petržalka - Wolfsthal a trať do kitse nechali iba opustenú?

2. V Kopčanoch bol priestor na otáčanie električiek - tak tam mohli premváať aj po vojne (ak mohli premávať po Sad J. kráľa, mohli aj do kopčian).

3. Kedy sa vytrhali kolajnice na tejto trati a prečo časť kolajníc ostala dodnes v petržalke,

4. Prečo sa ytrhali kolajncie aj na rakúskej strane?
Reply on: Cablecar #130143:
Lebo nie je elektricka ako elektricka...
Reply on: Martin Fundárek #130139:


Ale prečo potom do Kopčian v Petržke nameisto električky premával autobus a električku skrátili len po Sad Janka kráľa?
Reply on: N/A #130141:


Ale ako je možné, že časť trate v Petržke ešte ostala?

A prečo ju vlastne vytrhali? Ve´d trať do Kitsee nebola vytrhaná, či áno?
Ináč je vôbec prípustné, že napr. nové autobusy (jeden TEDOM) má také vady ako zle odliate sklo? Sklo kde sú podlhovasté pásy, cez ktoré je mierne rozdvojený obraz asi nie je veľmi normálne. Viem, že v automobilovom priemysle, je to závažná chyba pri ktorej ide auto na repas. Ako je teda možné, že autobus má takéto sklo? Viem ide len o jeden autobus, ale aj to by mal byť dôvod na reklamáciu nie? Vôbec ďalšia otázka: Skúma vôbec DPB stav autobusov pri prebierke?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Tipol by som si, že ju vytrhala armáda po roku 1948. Ale to je skutočne len tip. V CP leto 1950 je ešte zakreslená v mapke na obálke (bez čísla), ale mám aj prílohovú mapu z roku 1948, kde zakreslená nie je (ale ani pokračovanie od Wolfsthalu). Tak si môžeš vybrať.
Pokial viem tak 7729 jazdi so 7726 🙂 a nie 7730 🙂
Reply on: S499.1023 #130126:
krasnany zevraj nemaju T3ky ?
Reply on: Emo #130133:
Tak ale práve tie električkové linky čo premávajú z jedného konca mesta na druhý končia najskôr, ako na truc sa mi zdá že toto všetko robí DPB. Však najlepšie linky 4,5 a 9 : 9 končí medzi 19-20, 5 medzi 20-21 a 4 medzi 21-22... Jedine 1 premáva do 23... ale všetky okružné blbosti a staničné smrady (však čo iné to vozí keď už s tým málokto ide a sadnú si do toho bezďáci, hlavne v zime keď je vonku zima). Aj by som sa rozpísal (rozčúlil) ďalej nad tým za aké veľké hhh...

Ale napadla ma z recesie vec, že presvedčiť o zavedení prevádzky 5 a 9 od 5 do 23 s tým, že by sa 12 a 16 skrátili na prevádzku po 20, resp. 21 hodinu a prízvukovať CELODENNÚ PREVÁDZKU LINKY 9, KTORÁ KONČÍ V KARLOVKE. (to by mohlo zabrať na Záhradníka ? )
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Cablecar #130026:
Nemci jazdili do Petržalky do 3.4.1945, potom bola trať opustená a osobná doprava sa už neobnovila.
Reply on: 21Tr #130132:
Tak nakakaj. ?
Reply on: Emo #130129:
A čo preboha, že nebude spojenie Šafko - Jesenského? Môžem na to nakakať. L5 kopíruje celú trasu 12, tak neviem kde je ešte problém.
Reply on: Peter6607 #130130:
A tak isto 6607 tento rok oslavuje 20.
Viete o tom ,ze od sprevadzkovania prvej K2 (#7019II) ubehlo uz 40 rokov?
Reply on: 21Tr #130115:
Nedá sa vyhovieť každému. Skús dať 12 a 16 len do 20:00 hod. a ozve sa ti 300 ďalších ľudí, ktorí na to budú pindať.
Reply on: S499.1023 #130123:
Teta sa asi citila dolezita 😃 Otazka je co jeje na to povie sudruh Zahradnik..
Reply on: Kami #130110:
Praveze aj ja som siel okolo.Inac som o tom nevedel.
Reply on: 21Tr #130124:
Celý jej prejav bol jedna veľká blbosť.
Cífer = vozovňa Krasňany. Dôvod: V Krasňanoch sú kačice = Hydinárske závody Cífer.
Reply on: zakaznik #130122:
natacanie a rozhovor na kolajniciach a bez vesty, to asi nebolo opatrne a rozumne konanie

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.