Ináč je vôbec prípustné, že napr. nové autobusy (jeden TEDOM) má také vady ako zle odliate sklo? Sklo kde sú podlhovasté pásy, cez ktoré je mierne rozdvojený obraz asi nie je veľmi normálne. Viem, že v automobilovom priemysle, je to závažná chyba pri ktorej ide auto na repas. Ako je teda možné, že autobus má takéto sklo? Viem ide len o jeden autobus, ale aj to by mal byť dôvod na reklamáciu nie? Vôbec ďalšia otázka: Skúma vôbec DPB stav autobusov pri prebierke?
Tipol by som si, že ju vytrhala armáda po roku 1948. Ale to je skutočne len tip. V CP leto 1950 je ešte zakreslená v mapke na obálke (bez čísla), ale mám aj prílohovú mapu z roku 1948, kde zakreslená nie je (ale ani pokračovanie od Wolfsthalu). Tak si môžeš vybrať.
Tak ale práve tie električkové linky čo premávajú z jedného konca mesta na druhý končia najskôr, ako na truc sa mi zdá že toto všetko robí DPB. Však najlepšie linky 4,5 a 9 : 9 končí medzi 19-20, 5 medzi 20-21 a 4 medzi 21-22... Jedine 1 premáva do 23... ale všetky okružné blbosti a staničné smrady (však čo iné to vozí keď už s tým málokto ide a sadnú si do toho bezďáci, hlavne v zime keď je vonku zima). Aj by som sa rozpísal (rozčúlil) ďalej nad tým za aké veľké hhh...
Ale napadla ma z recesie vec, že presvedčiť o zavedení prevádzky 5 a 9 od 5 do 23 s tým, že by sa 12 a 16 skrátili na prevádzku po 20, resp. 21 hodinu a prízvukovať CELODENNÚ PREVÁDZKU LINKY 9, KTORÁ KONČÍ V KARLOVKE. (to by mohlo zabrať na Záhradníka ? )
luky133