Reply on: Martin Fundárek #129767:
"Aj v civilizovanom svete odborníci rozhodujú o doprave aj podľa požiadaviek verejnosti."- áno, ale tu majú Tí odborníci majú akúsi zvláštnu náchylnosť dávať do praxe iba totálne idiotské požiadavky typu L84/184 a rozumné návrhy, dokonca od ľudí, ktorí sa v doprave vyznajú, napr. návrhy Molecovej od ľudí z iMHD, sú zmetené zo stola.
Čiže podľa mňa to nie je prekvapujúce, že dôchodci si majú chuť presadzovať svoje aj naďalej, a tí druhí sa na to radšej s pocitom bezmocnosti vykašlú. ?
S499.1023
Mňa ešte viac irituje výhybka pred bývalým Tempom na Kamennom námestí.
Výhybka s malým uhlom odbočenia má navyše nevýhodu, že by mohla mať hlbokú srdcovku, čím by električka pri prejazde cez ňu nerobila dostatočný rachot, obyvatelia okolitých domov by nevedeli oceniť, že tam majú električky a nejakého nepozorného chodca by to mohlo aj prejsť ? .
To je presne to isté ako u trolejových výhybiek - Voidnák má odpor k výhybkám s elektrickým krížom, pretože vyžadujú nejaké pracovné nasadenie a preto nechá do každého projektu narvať výhybky s uhlom odbočenia 20°, koľko sa tam zbytočne prepáli elektriny na brzdení a nasledovných rozjazdoch, ho netrápi, keďže elektrinu predsa žerú Bilčíkove trolejbusy a nie jeho drôty...
A keď už sa štíhlej výhybke nevyhne, tak tam dá mechanický kríž...